KEMARI herijkt koers en positionering

Na een periode van interne verandering presenteert het Enschedese bureau KEMARI zich met een aangescherpte positionering, een duidelijke koers en een vernieuwde website. De herijking maakt zichtbaar wat intern al langer in ontwikkeling was.

Verandering start van binnenuit

De transformatie begon met een nieuw leiderschap en een frisse blik op de toekomst. Daarna verhuisde het team naar een lichte, duurzame werkplek op de Creatieve Campus in Enschede. Vanuit deze nieuwe context is gewerkt aan een verbeterde interne structuur: processen zijn vereenvoudigd, verantwoordelijkheden herverdeeld en eigenaarschap vergroot. Dit leidt tot wendbaarder werken en een merkbare impuls in de samenwerking met klanten.

Aangescherpte merkstrategie

De interne veranderingen vormden de basis voor een heldere merkpositionering. Deze sluit aan op het karakter en de ambities van KEMARI. Het bureau zet in op datagedreven, strategische creativiteit en helpt merken met een onafhankelijke en kritische blik verder.

Lowie de Haar, manager operations: "We zijn niet veranderd om anders te lijken, maar om beter te worden. Met nieuwe structuur, leiderschap en plek hebben we gebouwd aan een fundament dat klopt. Onze positionering is geen imago, maar de vertaling van wie we echt zijn."

www.kemari.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Kemari maakt doorstart onder leiding van Twinsense

17-09-2025 | 16:12:00
Digital marketingbureau Kemari maakt een doorstart na het faillissement. Het bedrijf wordt voortgezet door Twinsense

Kemari is failliet

11-09-2025 | 11:44:00
Het digitale marketingbureau Kemari is op 8 september 2025 door de Overijsselse rechtbank failliet verklaard

AI aan de vergadertafel: bedreiging of kans?

25-03-2025 | 17:39:00
[Forum] Daniël Spaan (Kemari Digital) over de vraag of creative agencies een nieuw business model nodig hebben

[Forum] Een nieuw business model voor creative agencies?

24-03-2025 | 19:59:00
Marketing Report vraag bepalende spelers naar een antwoord op een actuele vraag. Deze keer: Hebben creative agencies een nieuw business model nodig?

Kemari laat GelreDome digitale transformatie ondergaan

13-02-2025 | 09:09:00
GelreDome heeft in samenwerking met strategisch branding bureau Kemari een complete digitale transformatie ondergaan.

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: Creators leiden marketinginvesteringen

19-09-2025 | 09:26:39
CMO's wedden erop dat de geloofwaardigheid en het bereik van creators merkwaarde, handel en loyaliteit effectiever zullen opleveren dan traditionele media.

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.