Kaufman&Kaufman ontwikkelt internationale campagne Chocomel

Kaufman&Kaufman ontwikkelt de eerste internationale campagne It’s all good when life gives you Chocomel voor Chocomel. Hide the Pain Harold zal het gezicht zijn van de eerste campagne. Het merkidee van Chocomel zal de basis vormen voor alle toekomstige marketing- en communicatie-inspanningen van het merk. 

Hein Raijmakers, Global brand director Chocomel: "We hebben een nieuwe missie, die verder gaat dan onze landsgrenzen. We willen niet alleen bouwen aan onze eigen bekendheid, en geliefd worden bij een breder internationaal publiek. We willen ook een statement maken over onze huidige perfectionistische cultuur die je enerzijds laat glimlachen (om te beginnen om ons merk zélf, want wij omarmen imperfectie met deze campagne totaal!), maar waarvan de serieuze boodschap tegelijkertijd onderstreept dat het ook belangrijk en gezond is om imperfectie in het algemeen meer te omarmen."

Credits:

Concept & Creatie: Kaufman&Kaufman | Regie: Paul Roest (RPR) | Productie: RubenPaulRuben & Yanna Panagopoulos | Post-productie: De Grot | Videograph & Motion: Sjoerd Jones | Muziek: Yskid | Sound Recording+Design: REC Sound, Amsterdam | FrieslandCampina/Chocomel Global: Hein Raijmakers & Jolien Koelewijn | Chocomel NL: Sanne Geurtjens & Robbert Kleiren

www.kaufmankaufman.com

Lees ook:

[Vacatures] Spotta zoekt een Manager Marketing & Communicatie

16-06-2025 | 10:33:10
Spotta is per direct op zoek naar een Manager Marketing & Communicatie - Utrecht/Hybride (40uur)

Beter Bed kiest Somention voor socialmedia-strategie

16-06-2025 | 10:04:00
Met deze samenwerking wil Beter Bed slaap nadrukkelijker positioneren als vast onderdeel van een gezonde lifestyle.

TBWA\NEBOKO en McDonald's op Cannes Media-shortlist

16-06-2025 | 09:45:00
Met Maccie in de McDonald’s App stuur je geen betaalverzoek, maar een trakteerverzoek.

Mastercard zet OVPay in de spotlight tijdens Money20/20

13-06-2025 | 12:13:00
Tijdens Money20/20 in Amsterdam hebben Mastercard en de betrokken bureaus FCB Amsterdam, O2H Creative Solutions en Dentsu een campagne gelanceerd

Allianz Direct en Somention richten zich op GenZ met video’s

13-06-2025 | 12:00:00
Met deze serie wil de verzekeraar jongeren bewust maken van het belang van verzekeren, op een manier die aansluit bij hun leefwereld.

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.