Kaufman&Kaufman ontwikkelt internationale campagne Chocomel

Kaufman&Kaufman ontwikkelt de eerste internationale campagne It’s all good when life gives you Chocomel voor Chocomel. Hide the Pain Harold zal het gezicht zijn van de eerste campagne. Het merkidee van Chocomel zal de basis vormen voor alle toekomstige marketing- en communicatie-inspanningen van het merk. 

Hein Raijmakers, Global brand director Chocomel: "We hebben een nieuwe missie, die verder gaat dan onze landsgrenzen. We willen niet alleen bouwen aan onze eigen bekendheid, en geliefd worden bij een breder internationaal publiek. We willen ook een statement maken over onze huidige perfectionistische cultuur die je enerzijds laat glimlachen (om te beginnen om ons merk zélf, want wij omarmen imperfectie met deze campagne totaal!), maar waarvan de serieuze boodschap tegelijkertijd onderstreept dat het ook belangrijk en gezond is om imperfectie in het algemeen meer te omarmen."

Credits:

Concept & Creatie: Kaufman&Kaufman | Regie: Paul Roest (RPR) | Productie: RubenPaulRuben & Yanna Panagopoulos | Post-productie: De Grot | Videograph & Motion: Sjoerd Jones | Muziek: Yskid | Sound Recording+Design: REC Sound, Amsterdam | FrieslandCampina/Chocomel Global: Hein Raijmakers & Jolien Koelewijn | Chocomel NL: Sanne Geurtjens & Robbert Kleiren

www.kaufmankaufman.com

Lees ook:

Lynk & Co lanceert campagne rond vernieuwde 01

01-08-2025 | 14:00:00
Lynk & Co trapt eind juli 2025 af met een grootschalige Europese campagne ter ondersteuning van de vernieuwde Lynk & Co 01.

Bob Koigi: Zoeken verschuift van Google naar TikTok

01-08-2025 | 11:14:00
Zoeken is aan het veranderen. Niet langer beperkt tot het zoekveld van Google, verspreidt het zich nu razendsnel over sociale media en videoplatformen.

[Vacatures] Serviceplan Amsterdam zoekt een Digital Manager bij Mediaplus

31-07-2025 | 10:04:00
Serviceplan Amsterdam is per direct op zoek naar een Digital Manager bij Mediaplus

[Vacatures] Serviceplan Amsterdam zoekt een Communication Manager

31-07-2025 | 09:47:00
Serviceplan Amsterdam is per direct op zoek naar een Communication Manager

Sprite zet Jalen Hurts centraal in campagne Obey Your Thirst

30-07-2025 | 10:51:30
Sprite viert dertig jaar Obey Your Thirst en breidt de campagne voor het eerst uit naar American football.

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.