JUMP Retail ontwikkelt campagne Kinderboekenweek

JUMP Retail maakte met het CPNB een campagne voor de Kinderboekenweek en die is te zien in vrijwel alle boekenwinkels.

Stichting Collectieve Propaganda van het Nederlandse Boek verbindt mensen met boeken en doet dat onder andere met campagnes als Boekenweek, Zomerlezen en Kinderboekenweek.

Het Kinderboekenweek thema is eigenwijs, en in alle boekenwinkels zie je kinderen lezen in hun typische, eigenwijze houding. 

Aan de campagne werkten mee: Boudewijn Pompe, Dymphna Michels, Liselotte Habets via Fotoformation en modellen via modellenbureau The Kids. Eindverantwoordelijk Christian Peeters en Geert van Leeuwen.

www.jumpretail.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Joe Public en ALDI benadrukken bekroonde kwaliteit in campagne

23-09-2025 | 09:04:00
Joe Public Amsterdam heeft voor ALDI een vervolg ontwikkeld in de Fans van Voordeel-campagne.

Lidl richt merkstrategie op emotionele binding met klant

22-09-2025 | 08:52:00
Met Je verdient ’t. introduceert de supermarktketen een internationale merkcampagne die in alle 31 Europese landen wordt uitgerold.

[Forum] Wat is de toekomst van Retail Media?

20-09-2025 | 17:11:00
In de rubriek [Forum] stellen wij bepalende spelers in de markt een actuele vraag. Deze keer is de vraag: Wat is de toekomst van Retail Media?

Caroline van Turennout: Zuinig is kostenbewust en zorgzaam

19-09-2025 | 15:27:00
Tijdens het Time to Make Sense-event van Springbok in België sprak Bas Vlugt met Caroline van Turennout, directeur marketing en e-commerce bij Zeeman

Twee derde van shoppers gebruikt generatieve AI dagelijks

19-09-2025 | 10:19:00
Voor 45 procent maakt het niet uit of een aanbeveling afkomstig is van een mens of van AI, zolang het maar aansluit op de behoefte.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

BUUT ontwikkeld met DEPT: strategie, design, experience

25-09-2025 | 10:49:08
ABN AMRO lanceerde begin september BUUT, een bank voor tieners en hun ouders die is ontwikkeld door Tikkie in samenwerking met DEPT.

Joe Public lanceert introductiecampagne voor BUUT

24-09-2025 | 11:24:36
Centraal staat het werken met potjes, waarmee gebruikers eenvoudig budgetten kunnen maken en inzicht krijgen in inkomsten en uitgaven.

[Vacatures] Alfred zoekt een Senior Producer

24-09-2025 | 08:00:00
Alfred  is per direct op zoek naar een Senior Producer - Full-time · Amsterdam

SuperRebel.Agency ontwikkelt internationale merkfilm VGP

23-09-2025 | 11:01:42
Het project vormt het centrale onderdeel van een campagne die deze week in achttien landen start

[Vacatures] DPG Media zoekt een Redacteur Video Qmusic

23-09-2025 | 09:27:00
DPG Media is per direct op zoek naar Redacteur Video Qmusic - Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.