JUMP! RETAIL en Xenos: Maak thuis te gek!
Xenos speelt in op de vraag van consumenten naar meer kleur en vrolijkheid in het dagelijks leven met de lancering van de campagne Maak het te gek!. In samenwerking met JUMP Retail zet Xenos haar trends in de spotlight.
Elke trend krijgt een eigen naam, uitstraling en een podium, waarmee Xenos inspeelt op de behoefte aan inspiratie en speelse elementen in interieur en lifestyle. De campagne wordt uitgerold via radiocommercials, online en social media, een XL-folder en opvallende winkelvloeracties.
De creatieve ontwikkeling lag in handen van JUMP Retail, met aanvullende ondersteuning van The Line.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
JUMP Retail ontwikkelt campagne Kinderboekenweek
Even bellen met … Ernst-Jan Smids over Jump Retails nieuwe klant Xenos
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank
Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise
NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne
[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent
Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen
Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers