Jumbo opent twaalfde Jumbo Foodmarkt in Scheveningen

De twaalfde Jumbo Foodmarkt is geopend in Scheveningen. De voormalige winkel Aan de Haven is vernieuwd en heringericht als een Jumbo Foodmarkt. Op een oppervlakte van 2.700 vierkante meter biedt de winkel een uitgebreid assortiment, waaronder lokale producten uit Scheveningen en omgeving. Bezoekers kunnen in het Foodcafé gebruik maken van vers bereide maaltijden.

De opening werd bijgewoond door ondernemer Edward Koorneef, zijn familie en het winkelteam. Ook CEO van Jumbo Supermarkten, Ton van Veen, en Colette Cloosterman-van Eerd van de familie Van Eerd waren aanwezig.

Sinds de opening van de eerste Jumbo Foodmarkt in 2013 in Breda, heeft Jumbo inmiddels twaalf van deze winkels geopend, waaronder een recent geopende vestiging in Gent, België.

De Jumbo Foodmarkt biedt dagelijks vers bereide maaltijden van lokale leveranciers. Het assortiment bestaat uit onder andere brood, fruit, vlees, vis en kaas. Klanten kunnen ter plekke bereide gerechten zoals pizza's, sushi en Aziatische maaltijden meenemen of nuttigen in het Foodcafé.

Later dit jaar wordt de eerste Jumbo Foodmarkt in Breda opnieuw geopend, na een renovatie waarbij nieuwe innovaties op het gebied van voeding en beleving zijn doorgevoerd.

www.jumbo.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Jumbo Retail Media sluit aan bij dataplatform Cäsar

20-10-2025 | 09:48:00
Daarmee is het volledige netwerk van Jumbo Retail Media vanaf nu beschikbaar via het Cäsar Dataloket.

René Repko CMO Jumbo

11-07-2025 | 13:10:00
Jumbo benoemd één van de grootste namen in retail marketing die ons land rijk is: René Repko. De primeur is aan Marketing Report

Hotel L’Amour ontwikkelt zomercampagne Jumbo met Jan Smit

08-07-2025 | 15:41:00
In de campagne staat Jan Smit centraal, die het ontspannen zomergevoel viert met vrienden en familie.

Jumbo profileert zich als bakker met landelijke campagne

05-06-2025 | 10:09:45
Onder de titel De lekkerste bakkerij van Nederland zet het bedrijf de focus op het aanbod van brood en gebak.

De genomineerden voor de Ster Gouden Loeki 2024 Q4

03-02-2025 | 11:16:58
De Ster Gouden Loeki-genomineerden van het vierde en laatste kwartaal van 2024 zijn bekend.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025

25-11-2025 | 16:35:00
Fightclub organiseert een actie waarbij deelnemers kans maken op een ticket voor het BAM Congress 2025.

Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne

25-11-2025 | 14:28:26
De campagne richt zich op de culturele positie van het merk en de nadruk op constante smaak en kwaliteit.

Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy

25-11-2025 | 12:04:00
In een gesprek met Bas Vlugt vertelt Dirk van den Bosch hoe iO werkt op het snijvlak van technologie, creatie, marketing en consultancy

Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead

25-11-2025 | 11:31:00
In een gesprek met Marketing Report vertelt Rick Franx hoe de verschuiving van creatie naar bewijslast het werk fundamenteel verandert

Hotel L’Amour ontwikkelt derde hoofdstuk in ANWB-serie

25-11-2025 | 10:10:00
Het is het derde hoofdstuk in de serie ANWB helpt Nederland op weg, waarin de organisatie laat zien dat ondersteuning verder gaat dan pech onderweg.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.