Joe Public ontwikkelt Onverstandige Zorgcampagne voor OHRA

Joe Public Amsterdam heeft voor OHRA een zorgcampagne ontwikkeld, die dit keer focust op de Fysio Meeneemservice. Met deze service kunnen verzekerden tot negen ongebruikte fysiobehandelingen meenemen naar het nieuwe jaar, mits zij een aanvullende verzekering hebben.

Joe Public zet in de campagne onverstandige keuzes in de schijnwerpers, die juist extra fysiobehandelingen kunnen vereisen – zoals het uitproberen van het skateboard van je kind of het dragen van je kleinkinderen op je rug.

De campagne wordt breed verspreid via online kanalen en audio. Die aanpak leverde eerder al een Audify award op. Er zijn vier radiocommercials: drie gericht op specifieke doelgroepen en een voor de laatste weken van het jaar, met de boodschap dat niet overstappen ook een ‘onverstandige’ keuze is.

Daarnaast brengt Joe Public de onverstandige scenario’s tot leven met online video’s, display-advertenties en out-of-home uitingen.

Credits:
Verantwoordelijk bij OHRA: Sharon Mos, Twan Cijnssen, Myrthe Hosmus, Florine Duif, Nynke Nijkamp, Rens Engelen, Mirjam Corporaal, Ingrid van Kempen | Bureau: Joe Public Amsterdam | Creatieve directie: Ruben van Dijk, Mats Wilke | Creatie: Edward Romunde, Jeroen Icks, Ruben van Dijk, Mats Wilke | Strategie: Thecla Schaeffer | Account: Jolies van Rijn, Maaike van ’t Klooster | Productie: Dylan Driessen, Merel Groenenboom | Geluidsstudio: Public Audio | Animatie: Colorbleed | Mediabureaus: Mindshare & Dentsu

www.joepublic.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Sanne Tolsma leidt Joe Public, Thecla Schaeffer Head of Strategy

25-09-2025 | 09:03:00
Co-founder Antoine Houtsma gaat zich voortaan richten op zijn rol als group Chief Creative Officer.

Joe Public lanceert introductiecampagne voor BUUT

24-09-2025 | 11:24:36
Centraal staat het werken met potjes, waarmee gebruikers eenvoudig budgetten kunnen maken en inzicht krijgen in inkomsten en uitgaven.

Joe Public en ALDI benadrukken bekroonde kwaliteit in campagne

23-09-2025 | 09:04:00
Joe Public Amsterdam heeft voor ALDI een vervolg ontwikkeld in de Fans van Voordeel-campagne.

Peter van Wijnaerde: De besmette glans van AI

22-09-2025 | 10:10:00
Gladde stockgezichten. Plastic teksten. Hyperrealistische plaatjes. Het voelt steeds minder fris omdat het symbool wordt voor manipulatie

Peter Van Wijnaerde: Inzicht in bureaus met Teamleader

19-09-2025 | 12:16:00
De Agency Benchmark onderzoekt jaarlijks de belangrijkste KPI’s die agencies hanteren en hoe deze per land verschillen

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bata Industrials presenteert internationale merkstrategie

26-09-2025 | 10:03:44
Bata Industrials heeft een wereldwijde merkpositionering gelanceerd onder de slogan Work safe. Live great.

ING start campagne rond verduurzamen woning

26-09-2025 | 09:21:36
De bank wil hiermee laten zien dat energiebesparende maatregelen niet alleen goed zijn voor het milieu, maar ook financieel voordeel kunnen opleveren.

Heinz introduceert Mr. Ridiculously Good in pastasauzecampagne

26-09-2025 | 09:07:00
Samen met VML The Cocktail en het merk Mr. Men Little Miss werd personage Mr. Ridiculously Good bedacht

[Vacatures] Springbok zoekt een Projectmanager Digital Marketing

26-09-2025 | 08:53:00
Springbok is per direct op zoek naar een Projectmanager Digital Marketing - Den Bosch

Bob Koigi: Techreuzen versterken greep op advertentiemarkt

26-09-2025 | 08:51:00
Nieuwe data tonen een industrie die zich concentreert rond drie techgiganten
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.