Joe Public ontwikkelt campagne voor Simyo
Simyo, de mobiele provider, introduceert een campagne binnen het thema Waarom duur doen? De campagne, ontwikkeld door Joe Public Amsterdam, benadrukt het belang van slimme keuzes maken bij uitgaven.
In de campagnefilm staat opnieuw een vast stel centraal dat bewust omgaat met hun financiën. Dit keer besluiten ze fanatiek te beginnen met indoor cycling, totdat ze de kosten van de sportschool ontdekken. Hun oplossing? Buiten fietsen als voordelig alternatief.
De campagne wordt online uitgerold.
Credits:
Verantwoordelijk bij Simyo: Tara Van Klooster, Suzanne Huybrechts, Bart van den Berg | Bureau: Joe Public Amsterdam | Creatieve directie: Mats Wilke, Marcel Hartog | Creatie: Rien Palland, Otis Fulst | Strategie: Thecla Schaeffer | Account: Jolies van Rijn, Maaike van ’t Klooster
Productie: Joe Public Shoot | Bureauproducer: Dylan Driessen, Lotte de Rooij | Producer: Fiona Jacob | Regie: Henk Loorbach | DOP: Bas Andries | Muziek & Sound Design: Merlijn Snitker | Edit: Gert-Willem Visser (Ronnie) | Online: Ton Habraken | Grading: Ruben Labree
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Sanne van Kuijk: BUUT maakt financiële opvoeding makkelijker
Joe Public wint pitch Van Geloven
Influencer & Content Marketing Awards 2025 | De Winnaars
Marcel Surendonk: Evenementen zijn geen decor, maar context
TBWA\NEBOKO houdt huis bij Effies 2025
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Sanne van Kuijk: BUUT maakt financiële opvoeding makkelijker
AI-stem Harry Mulisch in campagne Passend Lezen
Daan Vrijsen: Strategie wordt steeds belangrijker in media
[Vacatures] Influentials zoekt een Junior Campaign & Content Manager
[Vacatures] Follo zoekt een Performance Manager
Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers