Joe Public ontwikkelt campagne voor mijnmagazines.be van Roularta

Joe Public ontwikkelde een campagne voor het aanbod van Roularta op mijnmagazines.be.

Op mijnmagazines.be krijg je met een paar klikken toegang tot dertig magazines. Online en één in je brievenbus. Keuze genoeg zodat je nooit écht hoeft te kiezen. Deze formule, naar het voorbeeld van streamingplatformen zoals Netflix, bewijst dat de tijdschriften van Roularta ook mee zijn met hun tijd. Dat toont ook de campagne op radio, print en online, daar leren we de ietwat verrassende voorkeuren kennen van een aantal mensen.

Ontdek jouw tekstuele voorkeur

Online werd met Dickytall ook een interactieve test op sociale media ontwikkeld waarmee je de waaier aan magazines ontdekt die het beste bij jou passen. Want wat je tekstuele voorkeur ook is, iedereen is welkom op mijnmagazines.be.

Credits:

Client: Roularta Media Group | Contact: Nele Baeyens, Carl Van den Hove, Stijn Brysbaert | Agency: Joe Public Belgium | Creation: Manuel Ostyn, Pieter Staes | Strategy: Mélanie Dalla-Riva | Sound: Studio Helsinki | Digital: Dickytall & Sons

www.joepublic.be

www.roularta.be

www.mijnmagazines.be


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

TBWA\NEBOKO ontwikkelt campagne AH: Maak deze kerst nog meer kerst

06-12-2025 | 06:00:00
De campagne, ontwikkeld door TBWA\NEBOKO, opent met een kerstfilm die dient als creatief middelpunt.

TBWA\NEBOKO ontwikkelt kerstwereld-campagne Albert Heijn

06-12-2025 | 05:45:00
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcampagne van Albert Heijn ontwikkeld waarin emotie, inspiratie, productaanbod, winkelcommunicatie en digital samenkomen in één herkenbare wereld

Natwerk ontwikkelt campagne ‘t Feest begint bij Gall & Gall

06-12-2025 | 02:08:00
Natwerk heeft de feestdagencampagne van Gall & Gall ontwikkeld onder de noemer ’t Feest begint bij Gall & Gall

TBWA\NEBOKO ontwikkelt Staatsloterij-kerstcommercial: Geef elkaar een beetje geluk

06-12-2025 | 01:52:21
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcommercial Geef elkaar een beetje geluk voor de Staatsloterij ontwikkelt. Daarmee wil de Staatsloterij uitstralen dat echt geluk niet in het winnen van grote prijzen zit, maar in de warmte en aandacht die we elkaar geven

Lidl met Nederlandse versie internationale kerstcampagne

06-12-2025 | 01:32:28
Lidl Nederland is gestart met de Nederlandse versie van de door Serviceplan Group UK ontwikkelde internationale kerstcampagne Elke dag de moeite waard
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.