Tag Resultaten
Joris van Lierop: NMO Online maakt beter plannen mogelijk
NMO Online breidt uit met partijen als Meta (Facebook/Instagram, Alphabet (Google/YouTube) en Netflix. Daarmee ontstaat een vollediger beeld van het digitale bereik in Nederland
NMO Online meet big tech
Bij de lancering van NMO Online worden platforms als Google, Whatsapp, Facebook en AliExpress ook meegenomen in de metingen
NMO Online start fase 2 online marktonderzoek met globals
Het Nationaal Media Onderzoek (NMO) heeft de tweede fase van NMO Online gelanceerd. Met deze uitbreiding biedt NMO volgens eigen zeggen een nog vollediger en representatiever beeld van het online mediagebruik in Nederland
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Editor Cross Media bij Quest
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Editor Cross Media bij Quest
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Digital Editor bij National Geographic
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Digital Editor bij National Geographic
[Vacatures] DPG Media zoekt een Accountmanager New Business
DPG Media is per direct op zoek naar Accountmanager New Business - Amsterdam/ Utrecht
[Vacatures] DPG Media zoekt een Redacteur/ Producer Libelle - Reportage en Human Interest
DPG Media is per direct op zoek naar Redacteur/ Producer Libelle - Reportage en Human Interest - Amsterdam
Willem Sijthoff stapt op als CEO bij Sijthoff Media
Willem Sijthoff stapt per 1 mei 2025 op als CEO van zijn bedrijf Sijthoff Media. Myrthe van der Erve, COO, wordt per 1 mei 2025 zijn opvolger
Sijthoff Media stopt met Business Insider in Nederland
Sijthoff Media stopt met de Nederlandse versie van Business Insider. Dit heeft Marketing Report vernomen uit betrouwbare bronnen
DPG Media 2024: omzetgroei, resultaat NL blijft achter
DPG Media heeft in 2024 een omzet gedraaid van 1,73 miljard euro en groeide daarmee met 2,4 procent. Het ebitda-resultaat daalde met 1,1 procent; de voortgezette bedrijfsresultaten bedroegen 3,6 procent minder
[Vacatures] DPG Media zoekt een Online Redacteur Libelle
DPG Media is per direct op zoek naar Online Redacteur Libelle - Amsterdam
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Freelance Online Redacteur (interim)
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Freelance Online Redacteur (interim)
[Vacatures] DPG Media zoekt een Data-analist (Journalistieke Inzichten) - Magazines
DPG Media is per direct op zoek naar een Data-analist (Journalistieke Inzichten) - Magazines - Amsterdam
[Vacatures] DPG Media zoekt een Manager contentstrategie & analyse | Magazines
DPG Media is per direct op zoek naar een Manager contentstrategie & analyse | Magazines - Amsterdam
De Telegraaf vergroot bereik met digitale editie
Inmiddels leest 10 procent van de lezers de digitale versie van de papieren krant, en dit aandeel zal naar verwachting verder groeien.
Hoe realiseer je gedragsverandering bij je B2B-doelgroep?
Thijs van der Zande, commercieel manager van de zakelijke titels van DPG Media, deelt zijn inzichten
Mediahuis groep: Stabiele omzet en stabiel resultaat in 2024
Mediahuis groep heeft een met 1,236 miljard euro omzet (+0,5 procent) en een operationeel resultaat van 151 miljoen (-1,3 procent) met een netto resultaat van 108 miljoen euro (-1,9 procent) min of meer stabiele cijfers gepresenteerd
Integratie versterkt crossmedialiteit
Het mediabedrijf Mediahuis Nederland is bekend van De Telegraaf, regionale dagbladen, radiostations, webshops en magazines. Per 1 april 2025 is de fusie met Mediahuis Noord en Mediahuis Limburg een feit. We spreke Boaz Shkolnik, directeur B2B bij Mediahuis Nederland
[Vacatures] DPG Media zoekt een Eindredacteur Online Margriet
DPG Media is per direct op zoek naar een Eindredacteur Online Margriet - Amsterdam
De top branded content artikelen 2024 voor vrouwen
De inhoud van je B2B-communicatie speelt een cruciale rol om je boodschap goed over te brengen naar de ontvanger
Versterk je B2B-boodschap met zakelijke merken
De inhoud van je B2B-communicatie speelt een cruciale rol om je boodschap goed over te brengen naar de ontvanger
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis