nieuws
Tag Resultaten
[Marketing Report Radio] Robert Heijmans (VDS Publishers) over de budgetverschuiving van tv naar print
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hem over de kracht van een kleine uitgever en de budgetverschuiving van tv naar print
[Grow by DPG Media] Hoe Intertoys een sterker imago bouwde met de inzet van Ouders van Nu en Reclamefolder.nl
Van het bouwen van blokken tot aan het bouwen van een sterk merk: Intertoys kan het allebei
Janny van der Heijden gasthoofdredacteur van Margriet
In haar eigen editie, die op 17 april uitkomt, geeft de culinair journalist en tv-persoonlijkheid een inkijkje in haar persoonlijke leven.
Quest en André Kuipers gaan samenwerken
Quest en astronaut André Kuijpers gaan een uitgebreide samenwerking aan waaronder een wekelijkse rubriek over ruimtevaart en het heelal
VENGEAN ontwikkelt Legacy-campagne voor Schouten & Nelissen
Met als kernwaarde moed wil Schouten & Nelissen mensen en daarmee de organisaties waarvoor ze werken, sterker maken in werk en leven
Mediahuis Groep: Stabiele omzet en resultaat in 2023
Mediahuis Groep heeft in 2023 een omzetgroei gerapporteerd van 1,23 miljard euro (0,6 procent groei) met een operationeel resultaat van 153 miljoen euro (1,7 procent lager)
Marije Veerman verlaat Flair
Hoofdredacteur Marije Veerman verlaat na bijna zes jaar het op jonge vrouwen gerichte tijdschrift Flair en uitgever DPG Media
Open Now maakt introductiecampagne Nutri-Score voor ministerie van Volksgezondheid
De campagne stimuleert mensen om tijdens het boodschappen doen de Nutri-Score te gebruiken en zo te kiezen voor het product met een betere samenstelling.
JFK 105 uit met Jason Momoa en Tobias Camman
Op de cover filmster Jason Momoa, die ze spraken over zijn eerste documentaireserie die hij maakte voor HBO Max
[Grow by DPG Media] Inzet van magazinemerken resulteert in hogere merkoverweging voor Dove
Het beauty- en verzorgingsmerk voerde een internationale campagne rondom het thema Self Esteem.
Tijdschriften boegbeeld Claudia Straatmans verlaat Nouveau en DPG Media
Hoofdredacteur Claudia Straatmans neemt afscheid van Nouveau. Zij was - met een intermezzo van ruim drie jaar bij G+J Media - 30 jaar lang werkzaam bij eerst Sanoma Magazines, dat later opging in DPG Media
[Interview] Jaco Bijlsma over het blad en de digitalisering van Autovisie
Jaco Bijlsma is sinds 1998 werkzaam voor Autovisie en sinds 2012 hoofdredacteur. We spreken met hem over onder meer zijn hoofdredacteurschap, het blad en de digitalisering van Autovisie
HelloPrint ontvangt B Corp-certificering
Door B Corp te worden, wil HelloPrint voortrekker zijn in de duurzaamheidstransitie binnen de print- en merchandise-industrie
Quest viert 20-jarig bestaan met een restyling en digitale groei
Leden van Quest.nl krijgen dagelijks wetenschappelijk nieuws voorgeschoteld, plus Quest kort.
[Marketing Report TV] Bram Mullink: Wetenschap staat centraal bij Quest
Bram Mullink is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Bas Vlugt spreekt hij over hoe hij bij Quest is terechtgekomen
[Interview] Barbara Hazenberg & Mike van der Moolen (DPG Media): geloof in crossmediale merken en samenwerkingen
Barbara Hazenberg en Mike van der Moolen vormen samen de directie advertising van DPG Media Nederland. We spreken het duo over 2023 en 2024, NMO, Ad Manager en andere trends en ontwikkelingen
[Interview] Robert Heijmans (VDS Publishers): 2024 het jaar van FAST en social commerce
Robert Heijmans is Sales & Digital Strategy bij VDS Publishers. We spreken met hem over 2023 en 2024, AI en andere trends en ontwikkelingen bij VDS Publishers en de markt
Karen Hellemans uitgever alle magazinemerken Roularta Media Group
Bovenop haar rol als uitgever van de Women Brands (waaronder Libelle en Flair), wordt ze verantwoordelijk voor de News & Business Brands
Pijper Media neemt Nouveau over van DPG Media
De overname is voor Pijper Media een versterking van zijn glossy portfolio met onder andere Elegance en Grazia
Boek Mark Koster over Christian van Thillo maakt controverse los bij DPG Media
DPG Media en Christian van Thillo hebben bij het maken van het boek De Belg van Mark Koster via de general counsel in een brief aan de auteur gesteld dat via de vragen veel suggesties en ernstige onjuiste, zo niet lasterlijke aantijgingen gedaan zijn
In Memoriam MennO Boot, commercieel directeur VDS Publishers
In Memoriam MennO Boot, commercieel directeur VDS Publishers 18-12-1958 / 26-01-2024