Marketing Report
nieuws

Tag Resultaten

Demissionaire regering wil concessie NPO met twee jaar verlengen tot 2029

27-03-2024 | 13:25:00
De huidige demissionaire regering is voornemens de concessie voor de taken van de publieke landelijke omroep met twee jaar te verlengen tot 1 januari 2029. De huidige concessie loopt op 31 december 2026 af

Dit zijn de winnaars van de DDG awards 2024

27-03-2024 | 10:41:00
De DDG Awards zijn de prijzen voor de meest opmerkelijke regieprestaties waarbij de winnaars worden aangewezen door hun vakgenoten. IK BEN GEEN ROBOT van Victoria Warmerdam won de DDG Grand Prix

Crossmarks maakt campagne voor Bike Totaal

19-03-2024 | 16:29:00
Het nieuwe Bike Totaal is ontstaan uit het samengaan van twee winkelformules: Profile de fietsspecialist en het oude Bike Totaal.

Audify Maandrapport met NMO-maandcijfers februari 2024

19-03-2024 | 15:21:00
Audify heeft de februari-maandcijfers bekendgemaakt aan de hand van cijfers uit het NMO Luisteronderzoek. Daaruit blijkt dat de luistertijd van radioluisteraars licht gestegen is naar 135,5 minuten per dag (was 132,8 minuten)

True Ideas ontwikkelt campagne 100-jarig bestaan De Goudse

19-03-2024 | 09:40:00
De pay-off onderstreept die eigenheid met vier woorden die in alle uitingen terugkeren: Lang leve jouw manier

19 maart 2024 | Marketing Report Radio | San Fu Maltha | Michael Hekking | Willemijn van Hussen | Roderick Cremers

19-03-2024 | 09:11:00
Marketing Report is een programma over creatie, media en data en is elke derde dinsdag van de maand te horen op de zakenzender New Business Radio. In Marketing Report ontvangen presentator Peter Wybenga en sidekick Bas Vlugt bepalende spelers uit de wereld van de marketingcommunicatie. Marketing Report wordt gemaakt in samenwerking met mediabureau ZIGT

Een bericht van... Gerard Timmer

15-03-2024 | 10:57:00
De verhalen over de persoonlijke ervaringen van ongewenst gedrag bij medewerkers van de publieke omroep die over de afgelopen periode naar boven zijn gekomen hebben ook mij hard geraakt

TBWA\NEBOKO ontwikkelt vervolgcampagne Family Mode McDonald's

14-03-2024 | 09:47:00
Het platform wordt uitgerold in de McDonald’s restaurants, McDonald’s-app en zal zichtbaar zijn via tv, outdoor, socials, bioscoop, online video en radio

Hotel l’Amour ontwikkelt paascampagne Jumbo

13-03-2024 | 10:30:00
De commercial laat zien dat het niet uitmaakt waar je Pasen viert, als je het maar lekker samen viert

Kink spande kort geding aan tegen NMO Luisteronderzoek

10-03-2024 | 15:50:00
Radiozender Kink heeft een kort geding aangespannen tegen het Nationaal Mediaonderzoek (stichting NMO) omdat het via de rechter wilde afdwingen dat bepaalde informatie over de totstandkoming en besluiten van het NMO Luisteronderzoek wordt verstrekt aan Kink

Future Friday op New Business Radio

06-03-2024 | 09:35:00
In Future Friday komen thema’s aan bod als energietransitie, circulaire economie, duurzame voedselvoorziening en duurzame financiering

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Project coördinator Radio

06-03-2024 | 08:00:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Project coördinator Radio-Fulltime

NPO Luister via Apple CarPlay in auto beschikbaar

05-03-2024 | 16:13:00
NPO Luister, de audio-app van de NPO, is voortaan ook via Apple CarPlay in de auto beschikbaar. De app waar podcasts en radio-uitzendingen van de NPO kunnen worden beluisterd startte op 1 oktober 2020 als experiment.

TBWA\NEBOKO ontwikkelt Soms even niet-campagne Odido

04-03-2024 | 13:07:19
Unlimited data niet als high-end product voor data-junkies en grootverbruikers, maar juist voor iedereen die nooit zonder data wil komen te zitten

ACE ontwikkelt merkbelofte ABN AMRO: Wij zijn er voor ieder begin

04-03-2024 | 10:57:00
Met de pay-off 'Voor ieder begin' toont ABN AMRO haar nieuwe gezicht aan de buitenwereld, waarbij het belooft klaar te staan om mensen te helpen beginnen

Natwerk en Lebara lanceren campagne: Data is data en bellen is bellen

04-03-2024 | 10:46:00
Het doel van deze campagne is om Nederland wakker te schudden met de vraag: waarom zou je als consument de hoofdprijs betalen voor een identieke dienst

Jelle Klerx stapt over van DPG Media Radio naar Mediahuis Radio; Liselotte van de Lustgraaf-Johansen naar DPG Media Radio

28-02-2024 | 16:29:00
Jelle Klerx, die sinds augustus 2017 pr manager van DPG Media Radio (Qmusic en Joe) is, stapt per 1 april 2024 over naar Mediahuis Radio. Liselotte van de Lustgraaf-Johansen wordt pr manager bij DPG Media Radio

[DutchMedia Podcast]: Liedewij Hentenaar van Audify over de audiomarkt, NMO en meer

20-02-2024 | 12:46:00
David de Jong en Taco Jelgersma maken DutchMedia Podcast. In deze podcast gaan zij in op actuele onderwerpen uit de wereld van media, marketing en telecom

[Interview] Liedewij Hentenaar (Audify): wij verwachten dat audio in 2024 opnieuw piekt

19-02-2024 | 18:13:00
Liedewij Hentenaar is directeur van Audify. Audify is de marketingorganisatie die audiomakers en verkoophuizen in de audio/radiomarkt vertegenwoordigt. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het NMO Luisteronderzoek

[Interview] Mouad Aoujil (FunX Adds): Steeds meer media richten zich op de jonge generatie en diversiteit

19-02-2024 | 11:26:00
Mouad Aoujil is directeur van FunX Adds en zakelijk leider van Stichting FunX en G4 Radio en directeur van FunX Adds. We spreken hem over onder meer de radiomarkt, het specifieke karakter van FunX en ontwikkelingen in de markt

[Interview] Barbara Hazenberg & Mike van der Moolen (DPG Media): geloof in crossmediale merken en samenwerkingen

17-02-2024 | 14:24:00
Barbara Hazenberg en Mike van der Moolen vormen samen de directie advertising van DPG Media Nederland. We spreken het duo over 2023 en 2024, NMO, Ad Manager en andere trends en ontwikkelingen

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief