
Joe Public maakt Keep IT real-campagne voor Patch My PC
Joe Public Belgium ontwikkelde een merkcampagne voor het Amerikaanse softwarebedrijf Patch My PC. De campagne is gericht op IT'ers, omdat van hen vaak onrealistische dingen worden verwacht.
Keep IT real
De bron van deze onrealistische verwachtingen kennen we allemaal: Hollywood. Daarom werd Keep IT real de aftiteling van vijf korte actiefilms. In elke video zien we een cliché doemscenario uit een actiefilm. Telkens wordt er van de IT whizzkid van dienst verwacht dat hij iedereen magisch kan redden door heel hard te IT'en. Of dat realistisch is, moet je vooral zelf zien. De campagne zal lopen in de Verenigde Staten en Europa.
Credits:
Client: Patch My PC | Client Contact: Maarten Follaets, Justin Chalfant, Marie Chalfant, Cory Mathis, Anastaciia Kuz, Natalie Diller, Caitlan Nguyen | Agency: Joe Public Belgium | Creation: Manuel Ostyn, Pieter Staes | Strategy : Mélanie Dalla-Riva | Production Company: AKA De Mensen | Director: Jasper Declercq | Producer: Eline Rousseau
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacatures] iO zoekt een Junior Contentmanager
[Vacatures] iO zoekt een Digital Marketeer
ARTIS werkt met UNLIKE aan TikTok-strategie
Havas Lemz ontwikkelt Doe je Updates-campagne voor EZ
Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen