.webp)
Joe Public lanceert XXL Voordeelweken-campagne voor ALDI
ALDI is gestart met een campagne rond de XXL Voordeelweken. In de commercial staat een klant centraal die voor het eerst boodschappen doet bij ALDI en verrast is door het aanbod aan grote verpakkingen en voordeelacties. De campagne is ontwikkeld door Joe Public.
De campagne volgt een klant die tijdens de XXL Voordeelweken groots inslaat, maar bij thuiskomst ontdekt iets vergeten te zijn. Hij besluit direct terug te gaan naar de winkel, waarmee hij zich voegt bij een groeiende groep vaste klanten.
ALDI stijgt in populariteit onder Nederlandse supermarktklanten
Uit onderzoek van YouGov blijkt dat ALDI op de tweede plaats staat in de ranglijst van meest geliefde supermarkten in Nederland. De discounter is daarmee de snelst stijgende supermarkt in het onderzoek. Naast lage prijzen wordt de service van ALDI door klanten steeds hoger gewaardeerd.
De campagne is deze week gestart en zichtbaar op televisie, online, radio en social media. Joe Public tekende voor de creatie, de productie is verzorgd door Joe Public Shoot.
Credits:
Opdrachtgever: ALDI | Bureau: Joe Public | Productiemaatschappij: Joe Public Shoot | Regie: Alain Friedrichs | DOP: Ezra Reverda | Edit: Patrick Schonewille | Online: Ton Habraken | Grading: Wietse van Bezooijen | Geluid: Soundcircus | Muziek: Public Audio | Media: WPP Media | Folder & POS: De Reclamefabriek
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Joe Public ontwikkelt Thuis in Italië-campagne Grand’Italia
Peter van Wijnaerde: Porno gaat ons redden van big tech
Peter van Wijnaerde: Algoritmes zijn betere verleiders
Cannes 2025: Liesbeth Bakels en Carina Snippe
Cannes 2025: Sanne Tolsma over Joe Public
Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen