
JK Group lanceert UV-vrij alternatief met NEEW
JK Group, bekend van Ergoline-zonnebanken, introduceert roodlichttherapie als nieuw aanbod in zonnestudio’s. Creative agency NEEW ontwikkelde hiervoor de merkstrategie en campagne Recharge for every body, gericht op een bredere doelgroep.
Roodlichttherapie biedt voordelen als betere slaap, huidversteviging en mentale ontspanning, en is geschikt voor alle huidtypes. Daarmee speelt JK Group in op de krimpende zonnebankmarkt en de vraag naar gezondere alternatieven.
Ruben Beijer, Strategy Lead bij NEEW: "We vonden een kans om de markt van zonnebankstudio’s nieuw leven in te blazen door roodlichtbanken toe te voegen aan het bestaande aanbod van de zonnestudio’s."
De campagne is momenteel te zien op social media, in bioscopen en via out-of-home. Een test in Eindhoven levert positieve resultaten op. Verdere uitrol volgt deze zomer.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Mastercard zet OVPay in de spotlight tijdens Money20/20
Allianz Direct en Somention richten zich op GenZ met video’s
Bob Koigi: Cannes International Festival of Creativity
[Vacancy] Scooperz has a position for Account Director EMEA
Hoog Catharijne kiest Dorst & Lesser voor TikTok-strategie
Gepubliceerd door: Saskia van Weert