JK Group lanceert UV-vrij alternatief met NEEW

JK Group, bekend van Ergoline-zonnebanken, introduceert roodlichttherapie als nieuw aanbod in zonnestudio’s. Creative agency NEEW ontwikkelde hiervoor de merkstrategie en campagne Recharge for every body, gericht op een bredere doelgroep.

Roodlichttherapie biedt voordelen als betere slaap, huidversteviging en mentale ontspanning, en is geschikt voor alle huidtypes. Daarmee speelt JK Group in op de krimpende zonnebankmarkt en de vraag naar gezondere alternatieven.

Ruben Beijer, Strategy Lead bij NEEW: "We vonden een kans om de markt van zonnebankstudio’s nieuw leven in te blazen door roodlichtbanken toe te voegen aan het bestaande aanbod van de zonnestudio’s."

De campagne is momenteel te zien op social media, in bioscopen en via out-of-home. Een test in Eindhoven levert positieve resultaten op. Verdere uitrol volgt deze zomer.

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Digital Editor bij National Geographic

01-05-2025 | 10:49:00
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Digital Editor bij National Geographic

ARA ontwikkelt Jazeker-campagne voor De Hypotheker

01-05-2025 | 10:22:00
De campagne toont hoe hypotheekadvies kan leiden tot meer zelfvertrouwen bij het kopen van een huis.

DJ Paul Elstak frontman in campagne Vegetarische Slager

01-05-2025 | 09:44:00
In samenwerking met De Vegetarische Slager lanceert hij een remake van Rainbow in the Sky.

VENGEAN blikt terug: Result ADR positioneert conflict als kracht

01-05-2025 | 09:07:00
In het communicatieconcept worden opzettelijk negatieve begrippen in conflictsituaties verwisseld met positieve uitkomsten.

Loetje brengt vertrouwde sfeer tot leven in campagne

01-05-2025 | 08:28:00
Loetje lanceert een merkcampagne onder het motto Gewoon lekker vertrouwd. Sinds 1977. De campagne benadrukt het karakter en de sfeer van het restaurantmerk

Gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.