Janine Bos directeur Marketing, Sales en Accounts bij The Social Pact

The Social Pact, opgericht in 2018 door Tobias Oele en Max Walraven, heeft aangekondigd dat Janine Bos zich heeft aangesloten bij het bedrijf als Directeur Marketing, Sales en Accounts. Met haar ervaring zal Janine een leidende rol spelen in de verdere ontwikkeling van The Social Pact.

The Social Pact is opgericht door Tobias Oele en Max Walraven, die beide zagen dat veel leeftijdsgenoten op zoek waren naar werk waarmee ze niet alleen hun eigen CV konden versterken, maar ook een bijdrage konden leveren aan de maatschappij. Als reactie hierop hebben zij The Social Pact opgericht, een uitzendbureau dat zich richt op het bemiddelen van Young Professionals naar (bij)banen met betekenis. Sinds de oprichting heeft The Social Pact duizenden jonge professionals bemiddeld naar zinvol werk.

Eind 2023 hebben de oprichters van The Social Pact, Tobias Oele en Max Walraven, besloten dat het bedrijf een nieuwe fase ingaat en hebben zij Janine Bos benaderd voor de rol van Directeur Marketing, Sales en Accounts. Janine Bos brengt veel ervaring met zich mee, met directierollen bij organisaties zoals Randstad, Manpower, de Gemeente Breda en Intelligence Group.

Voor Max Walraven was Janine Bos geen onbekende. Hij heeft eerder stage gelopen onder haar leiding toen zij CMO was voor Randstad Groep Nederland. Max Walraven: "Janine neemt het voortouw en denkt altijd in mogelijkheden. Haar vermogen om plannen om te zetten in concrete acties en resultaten is bewonderenswaardig. Wij zijn verheugd dat Janine zich bij The Social Pact voegt."

www.thesocialpact.nl

Lees ook:

Pol Hoenderboom maakt overstap van DDB naar DEPT

24-11-2025 | 08:50:00
In zijn functie geeft Hoenderboom creatieve leiding aan klanten in Amsterdam, waaronder bol, Logitech, Wero, Philips, Grolsch en de Bijenkorf.

Sophie Diepstraten strateeg Hotel L’Amour

18-11-2025 | 16:48:00
Ze komt over van Selmore en werkte eerder bij N=5 aan klanten als Holland & Barrett, De Consumentenbond en Bauhaus.

Herbert Visser stopt als statutair directeur Mediahuis Radio

13-11-2025 | 16:52:00
Herbert Visser stopt per eind 2025 als statutair directeur bij Mediahuis Radio. Hij blijft het radiobedrijf ondersteunen in een adviserende rol.

RTL Group en Bertelsmann krijgen andere leiding

13-11-2025 | 11:49:00
De Fransman Clement Schwebig wordt per 1 mei 2026 CEO van RTL Group en Thomas Coesfeld wordt per 1 januari 2027 bestuursvoorzitter van Bertelsmann

De candidate journey als marketingstrategie: automatisering die werkt

12-11-2025 | 09:34:06
De candidate journey – van eerste contact tot plaatsing – is uitgegroeid tot een marketinginstrument van formaat


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Corendon: na afscheid Cor en Don, Fitzroy creatief bureau

25-11-2025 | 20:55:24
Corendon heeft na een pitch die in september 2025 was uitgeschreven, Fitzroy als creatief bureau verkozen

Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025

25-11-2025 | 16:35:00
Fightclub organiseert een actie waarbij deelnemers kans maken op een ticket voor het BAM Congress 2025.

Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne

25-11-2025 | 14:28:26
De campagne richt zich op de culturele positie van het merk en de nadruk op constante smaak en kwaliteit.

Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy

25-11-2025 | 12:04:00
In een gesprek met Bas Vlugt vertelt Dirk van den Bosch hoe iO werkt op het snijvlak van technologie, creatie, marketing en consultancy

Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead

25-11-2025 | 11:31:00
In een gesprek met Marketing Report vertelt Rick Franx hoe de verschuiving van creatie naar bewijslast het werk fundamenteel verandert
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.