Janine Bos directeur Marketing, Sales en Accounts bij The Social Pact

The Social Pact, opgericht in 2018 door Tobias Oele en Max Walraven, heeft aangekondigd dat Janine Bos zich heeft aangesloten bij het bedrijf als Directeur Marketing, Sales en Accounts. Met haar ervaring zal Janine een leidende rol spelen in de verdere ontwikkeling van The Social Pact.

The Social Pact is opgericht door Tobias Oele en Max Walraven, die beide zagen dat veel leeftijdsgenoten op zoek waren naar werk waarmee ze niet alleen hun eigen CV konden versterken, maar ook een bijdrage konden leveren aan de maatschappij. Als reactie hierop hebben zij The Social Pact opgericht, een uitzendbureau dat zich richt op het bemiddelen van Young Professionals naar (bij)banen met betekenis. Sinds de oprichting heeft The Social Pact duizenden jonge professionals bemiddeld naar zinvol werk.

Eind 2023 hebben de oprichters van The Social Pact, Tobias Oele en Max Walraven, besloten dat het bedrijf een nieuwe fase ingaat en hebben zij Janine Bos benaderd voor de rol van Directeur Marketing, Sales en Accounts. Janine Bos brengt veel ervaring met zich mee, met directierollen bij organisaties zoals Randstad, Manpower, de Gemeente Breda en Intelligence Group.

Voor Max Walraven was Janine Bos geen onbekende. Hij heeft eerder stage gelopen onder haar leiding toen zij CMO was voor Randstad Groep Nederland. Max Walraven: "Janine neemt het voortouw en denkt altijd in mogelijkheden. Haar vermogen om plannen om te zetten in concrete acties en resultaten is bewonderenswaardig. Wij zijn verheugd dat Janine zich bij The Social Pact voegt."

www.thesocialpact.nl

Lees ook:

Raymond van Kasterop voorzitter brancheorganisatie Outreach

30-06-2025 | 23:58:00
Raymond van Kasterop, algemeen directeur van Bauer Media Outdoor Nederland is per 1 juli 2025 benoemd tot voorzitter van brancheorganisatie Outreach

Nannick van Koningsbruggen naar Giesbers Retail

25-06-2025 | 14:53:00
Giesbers Retail breidt het strategisch team uit met Nannick van Koningsbruggen. Zij gaat aan de slag als merkstrateeg

Sanne Houterman Strategy Director bij Cheil Benelux

23-06-2025 | 09:00:00
Ze neemt de strategische leiding van het bureau op zich en ontwikkelt de strategische aanpak voor alle klanten.

Kaliber en KLM lanceren Always Aim Higher als werkgeversmerk

18-06-2025 | 14:25:31
Met deze strategie richt de luchtvaartmaatschappij zich op nieuwsgierige professionals die vooruit willen en bijdragen aan de toekomst van de luchtvaart.

Bart Helder Head of Account Management Teads Nederland

17-06-2025 | 16:05:00
Met zijn komst wil het internationale mediaplatform de klantgerichtheid en operationele werkwijze in Nederland verder ontwikkelen.

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.