Janine Bos directeur Marketing, Sales en Accounts bij The Social Pact

The Social Pact, opgericht in 2018 door Tobias Oele en Max Walraven, heeft aangekondigd dat Janine Bos zich heeft aangesloten bij het bedrijf als Directeur Marketing, Sales en Accounts. Met haar ervaring zal Janine een leidende rol spelen in de verdere ontwikkeling van The Social Pact.

The Social Pact is opgericht door Tobias Oele en Max Walraven, die beide zagen dat veel leeftijdsgenoten op zoek waren naar werk waarmee ze niet alleen hun eigen CV konden versterken, maar ook een bijdrage konden leveren aan de maatschappij. Als reactie hierop hebben zij The Social Pact opgericht, een uitzendbureau dat zich richt op het bemiddelen van Young Professionals naar (bij)banen met betekenis. Sinds de oprichting heeft The Social Pact duizenden jonge professionals bemiddeld naar zinvol werk.

Eind 2023 hebben de oprichters van The Social Pact, Tobias Oele en Max Walraven, besloten dat het bedrijf een nieuwe fase ingaat en hebben zij Janine Bos benaderd voor de rol van Directeur Marketing, Sales en Accounts. Janine Bos brengt veel ervaring met zich mee, met directierollen bij organisaties zoals Randstad, Manpower, de Gemeente Breda en Intelligence Group.

Voor Max Walraven was Janine Bos geen onbekende. Hij heeft eerder stage gelopen onder haar leiding toen zij CMO was voor Randstad Groep Nederland. Max Walraven: "Janine neemt het voortouw en denkt altijd in mogelijkheden. Haar vermogen om plannen om te zetten in concrete acties en resultaten is bewonderenswaardig. Wij zijn verheugd dat Janine zich bij The Social Pact voegt."

www.thesocialpact.nl

Lees ook:

JCDecaux stelt Lars Griffioen aan als commercieel directeur

12-09-2025 | 14:24:46
JCDecaux Nederland benoemt per 1 november 2025 Lars Griffioen tot commercieel directeur. Hij volgt Walter Kraus op

Joanne Parker Non-Executive Director Cognito

11-09-2025 | 14:18:00
Zij maakt daarmee deel uit van de Global Board van Cognito Group. Het communicatiebureau richt zich op de financiële sector

Tanya Leedekerken start bij Boomerang

11-09-2025 | 09:10:44
Zij treedt toe tot het Executive Committee van Publicis Groupe Netherlands en rapporteert in haar rol aan Isabelle Dacz

Hannah Sterke: Het werk voelt jong, vernieuwend, opvallend en heel eigen

10-09-2025 | 16:09:00
Hannah Sterke en Nina Mispelblom Beyer stapten op 1 augustus 2025 als creatieven over van TBWA\Neboko naar ACE. We spreken het duo over hun overstap, prijswinnend werk en hun toekomstplannen

Lisette Samplonius: Coca-Cola werkt al 20 jaar met ons

10-09-2025 | 12:56:00
Finally an Agency viert dit jaar haar twintigjarig bestaan. Bas Vlugt van Marketing Report ging langs bij Lisette Samplonius in Berkel en Rodenrijs


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Multi-Gyn kiest voor AndAgencyAmsterdam

12-09-2025 | 11:01:00
Multi-Gyn, specialist in vaginale verzorging, heeft voor AndAgencyAmsterdam gekozen voor de ontwikkeling en uitvoering van een geïntegreerde marketingcampagne.

Bob Koigi: Bureaus kiezen planeet boven fossiele winst

12-09-2025 | 08:48:43
In sectoren variërend van reclame tot bankwezen heroverwegen professionals de kosten van het faciliteren van uitbreiding van fossiele brandstoffen.

KPN start campagne tegen online buitensluiten jongeren

12-09-2025 | 08:08:00
Dentsu Creative Amsterdam maakt Iedereen Behalve-campagne, opvolger van de Stukje van mij

[Vacatures] ACT.agency zoekt een Creative Copywriter

12-09-2025 | 07:43:00
ACT.agency is per direct op zoek naar Creative Copywriter - Amsterdam (hybride)
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.