
Ivar Allema Managing Director code d’azur
Leiderschapswissel bij Amsterdamse vestiging Hypersolid
Ivar Allema is per 1 april benoemd tot Managing Director van code d’azur, het Amsterdamse kantoor van global brand experience company Hypersolid. Hij volgde sinds begin dit jaar al op interim-basis Herberth Samsom op in deze rol.
Allema werkt sinds 2014 bij code d’azur en vervulde verschillende functies binnen het bureau, van digital producer tot verantwoordelijk voor het volledige klantportfolio. In zijn nieuwe functie krijgt hij de leiding over de dagelijkse aansturing van het bureau in Amsterdam.
Vertrouwd gezicht binnen het bureau
Nik Nieuwenhuijs, oprichter van code d’azur en CEO van Hypersolid USA: "Ivar ademt onze cultuur en waarden, en laat keer op keer zien dat hij zich volledig inzet voor de kern van ons bureau en het leveren van kwaliteit aan onze klanten. Sinds zijn start als digital producer in 2014 is hij met onze organisatie meegegroeid. Hij werkte aan uiteenlopende projecten, wist zich telkens staande te houden in veranderende omstandigheden en nam uiteindelijk de leiding over ons volledige klantportfolio. Ivar speelt een sleutelrol in de doorontwikkeling van ons bureau en is al jaren een krachtig boegbeeld van onze organisatie."
Hypersolid bundelt expertise van vier bureaus
Hypersolid is ontstaan uit de fusie van Triple, code d’azur, Wonderland en Connect2Crowd. De organisatie telt meer dan 450 specialisten op het gebied van technologie, design, strategie, creatie en onderzoek, verspreid over zes kantoren wereldwijd. Tot de klanten behoren merken als Odido, Polestar, Heineken en citizenM.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Lisanne Schneider Senior PR-Consultant UPR Agency
DCVF haalt AI-experts binnen voor verdere groei
Sanne Tolsma leidt Joe Public, Thecla Schaeffer Head of Strategy
Martin Verdult wordt COO van Happy Horizon
Dentsu Creative haalt social-expert Vivian Kowalski binnen
Karlien Serrarens en Inge Wortelboer in SAN bestuur
Tobias Vermeiren Strategy Director Alfred
Bas Vlugt: Wat is gewoon? - door Paul Römer
Rabobank Groep benoemt Brian Hirman in Raad van Commissarissen
Michael Petit: Vanuit scratch bouwen aan een internationaal merk
DVJ Insights lanceert Spenderlog in Scandinavië
JCDecaux stelt Lars Griffioen aan als commercieel directeur
Joanne Parker Non-Executive Director Cognito
Tanya Leedekerken start bij Boomerang
Hannah Sterke: Het werk voelt jong, vernieuwend, opvallend en heel eigen
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bata Industrials presenteert internationale merkstrategie
ING start campagne rond verduurzamen woning
Heinz introduceert Mr. Ridiculously Good in pastasauzecampagne
[Vacatures] Springbok zoekt een Projectmanager Digital Marketing
Bob Koigi: Techreuzen versterken greep op advertentiemarkt
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen