Intertoys viert Sinterklaas met grote speelgoedavonturen

Intertoys trapt de Sinterklaasperiode in 2025 af met een campagne die voortbouwt op de meerjarige samenwerking met De Grote Sinterklaasfilm. Centraal staan de speelgoedavonturen van de bekende Pieten en de Intertoys Toy Testers, die een vaste rol hebben in de contentstrategie van het merk. De commercial en de socialcampagne zijn ontwikkeld met socialmedia-agency Modern Citizens en digital activatiebureau Engaged.

De campagne opent met een commercial waarin het meisje Sofia in de winkel wordt aangemoedigd door Chico Choco om als nieuwste Toy Tester op avontuur te gaan. Ze belandt via een magisch portaal in het Intertoys Go Play Clubhuis, waar zij samen met de Toy Testers en Pieten Chico Choco, Kim Kado en Marco Marsepein speelgoed uitpakt en challenges speelt. De commercial sluit af met een oproep om het avontuur te starten via PLAY.intertoys.nl. 

Campagne verbindt film, winkel en online

 De uitrol loopt in de bioscoop, op tv, social media, online videoplatformen, streamingdiensten, op PLAY.intertoys.nl en in alle 200 Intertoys-winkels. Midden november volgt een landelijke digitale out-of-homecampagne en een actie op 100%NL. Daarmee blijft de verhaallijn zichtbaar in aanloop naar 5 december.

PLAY.intertoys.nl: verhaal loopt door

Op PLAY.intertoys.nl en in het Intertoys Speelboek loopt het verhaal van De Grote Sinterklaasfilm en de Verdwenen Verlanglijstjes door. Kinderen ontdekken de verlanglijstjes van de Pieten, bekijken Pieten Unboxing- en Pieten Challenge-video’s en spelen de Piet in Opleiding AR-game.

In de AR-game helpen kinderen Kim Kado en Chico Choco om een onvolledig verlanglijstje compleet te maken. Na afloop ontvangen ze een Piet in Opleiding-diploma, passend bij de verhaallijn uit de film. Net als elk jaar maken kinderen wekelijks kans om alle cadeaus van hun verlanglijstje te winnen.

“Magie op alle kanalen”

Celvin de Bie, Head of Marketing: "Ik ben ontzettend trots op de manier waarop we samen met onze partners en het team van Messercola erin geslaagd zijn om de verhaallijn en karakters uit De Grote Sinterklaasfilm volledig onderdeel te maken van ons Intertoys PLAY-ecosysteem. De brede scope en hoge mate van engagement en interactie tillen de magie van Sinterklaas voor zowel de jongste fans als hun ouders naar een hoger niveau op alle kanalen, van winkelvloer tot online en verder. En dat alles in wat pas het eerste jaar is van deze meerjarige samenwerking."

www.moderncitizens.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Jos Govaart leidt nu ook Modern Citizens

19-08-2025 | 08:57:06
De uitbreiding van zijn rol past binnen de bredere strategie van Candid om klanten geïntegreerde oplossingen te bieden

STROOM breidt samenwerking met CEWE uit in Benelux

22-07-2025 | 13:47:00
Media- en performancebureau STROOM blijft verantwoordelijk voor de mediastrategie van CEWE in Nederland en België.

Intertoys en Modern Citizens lanceren speelse dino-campagne

02-06-2025 | 11:48:34
Intertoys en Modern Citizens bundelen hun krachten voor een campagne rondom het speelgoed uit de Jurassic World Rebirth-lijn.

Agency at Night Rotterdam 2025!

19-05-2025 | 15:46:00
Voor het tweede jaar op rij was Marketing Report in Rotterdam voor Agency at Night. Wat een feest!
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.