Internationale beurs voor oud reclamemateriaal

Op zondag 30 maart vindt in Hotel Zuiderduin in Egmond aan Zee de achtste editie plaats van de internationale beurs voor verzamelaars van oud reclamemateriaal. De beurs trekt verzamelaars en handelaren uit meerdere landen en biedt een breed aanbod aan historische reclameobjecten.

Breed aanbod voor verzamelaars

Op de beurs zijn originele emaillen reclameborden, neonreclames, winkeldisplays en reclameblikken te vinden. Verzamelaars en handelaren uit Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Engeland, Noorwegen en Denemarken nemen deel aan het evenement.

Gratis toegang en deelname

De beurs wordt georganiseerd door Henk van Embden en Bart Oostindie en is gratis toegankelijk. Standplaatsen voor verzamelaars en handelaren zijn kosteloos. De beurs is geopend van 09:00 tot 13:00 uur.

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Claude’s videoclip vijf keer erkend door Berlin Commercial

06-08-2025 | 14:03:09
De productie van 10/10 en regisseur Ivan Boljat is drie keer genomineerd en twee keer officieel geselecteerd.

Dutch PR Awards 2025 - STAAT-E-LEKKER

04-08-2025 | 14:49:01
Vraag: hoe zorgen we ervoor dat Nederlanders hun e-bike beter beschermen?

Genomineerden tweede kwartaal Ster Gouden Loeki 2025 bekend

04-08-2025 | 09:00:00
Onder de bureaus die meedingen bevinden zich TBWA\NEBOKO, Alfred International, Dentsu Creative Amsterdam en NOISE Amsterdam.

Dutch PR Awards 2025 - easyJet x The Flying Cake

01-08-2025 | 14:10:00
easyJet gave The Romans the assignement to secure an earned editorial coverage for easyJet in Dutch lifestyle media

Playground lanceert podcast over merkactivaties op festivals

01-08-2025 | 12:00:00
Creative agency Playground lanceert de podcast Common Ground, waarin de kracht van merkactivaties op festivals centraal staat.

Gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.