Influentials breidt uit naar Nordics, Frankrijk en Duitsland

Creator marketplace Influentials breidt zijn activiteiten uit naar de Nordics, Frankrijk en Duitsland. Met deze stap wil het platform merken en creators op Europese schaal met elkaar verbinden. De uitbreiding volgt op de recente introductie van managed campaigns en een nieuwe propositie voor bureaus.

Het platform telt inmiddels meer dan 11.000 aangesloten creators. Merken en bureaus kunnen via de marktplaats eenvoudig samenwerken met lokale creators in onder meer Amsterdam, Parijs, Kopenhagen en Berlijn.

Charlotte Koeleman, Managing Partner bij Influentials: "We zien dat merken op zoek zijn naar authenticiteit, maar ook naar schaal. Onze marketplace waar end-to-end ondersteuning centraal staat, maakt dat mogelijk. Dit is nog maar het begin!”

Lokale relevantie zonder complexiteit

De uitbreiding speelt in op de behoefte van internationale merken aan lokale relevantie zonder extra complexiteit. Via het platform kunnen campagnes snel en efficiënt worden uitgerold in meerdere markten, zonder handmatige afstemming of langdurige briefingprocessen.

Met technologie, data en een actieve community als basis, wil Influentials zich verder positioneren als Europees platform voor influencer marketing.

www.influentials.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

[Forum] Wat is goede content?

17-09-2025 | 23:59:00
In de rubriek [Forum] stellen wij bepalende spelers in de markt een actuele vraag. Deze keer stellen we juryleden van de Influencer & Content Marketing Awards 2025 de vraag

[Vacatures] Influentials zoekt een Medior Campaign Manager

15-09-2025 | 07:49:00
Influentials is per direct op zoek naar Medior Campaign Manager (36-40 uur) Fulltime · Rotterdam / Amsterdam

[Vacatures] Influentials zoekt een Junior Account & Success Manager

15-09-2025 | 07:38:00
Influentials is per direct op zoek naar Junior Account & Success Manager (32-40 uur) Fulltime · Rotterdam / Amsterdam

[Vacatures] Influentials zoekt een Allround Stagiair(e)

15-09-2025 | 07:28:00
Influentials is per direct op zoek naar Allround Stagiair(e) - Fulltime · Rotterdam

Ivar de Niet: Merken beseffen dat creators de sleutel zijn tot geloofwaardigheid

12-09-2025 | 15:59:00
In aanloop naar de Influencer & Content Marketing Awards 2025 spreken we met de juryleden. Vandaag spreken we met Ivar de Niet van Influentials


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: PR balanceert tussen AI en authenticiteit

24-10-2025 | 11:48:00
De pr-industrie bevindt zich op een kritiek punt en navigeert in een landschap waarin mediagedrag gefragmenteerd is

[Vacancy Kinesso has a position for Paid Social Associate Account Director - Nike

24-10-2025 | 09:26:00
Kinesso is directly looking for Paid Social Associate Account Director - Nike - Amsterdam

DUDE en FM koppelen emotie en AI voor Maserati

24-10-2025 | 08:45:37
DUDE en FM hebben een wereldwijde campagne ontwikkeld voor Maserati rond de vraag in hoeverre kunstmatige intelligentie emotie kan begrijpen.

INDIE bouwt voort op OH YEAH-campagne voor Vodafone

23-10-2025 | 17:42:00
Iedereen die sinds 8 september 2022 een telefoon direct bij Vodafone heeft gekocht, ontvangt tot 3 jaar gratis Batterij Garantie.

FCB ontwikkelt Pets Know Best-campagne voor Purina PRO PLAN

23-10-2025 | 15:37:00
De campagne is gebaseerd op een herkenbaar inzicht: huisdieren lijken een gezondere levenshouding te hebben dan veel mensen en weten vaak wat goed voor ons is.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.