INDIE bouwt voort op OH YEAH-campagne voor Vodafone

Vodafone breidt de OH YEAH-campagne uit met een nieuwe fase waarin de Batterij Garantie centraal staat. Iedereen die sinds 8 september 2022 een telefoon direct bij Vodafone heeft gekocht, ontvangt tot 3 jaar gratis Batterij Garantie. Wanneer de batterijcapaciteit binnen die periode onder 80 procent zakt, vervangt Vodafone de batterij zonder kosten.

Met deze garantie wil Vodafone klanten helpen hun toestel langer te gebruiken en de levensduur te verlengen.

Luisteren naar klantbehoeften centraal in strategie

De campagne onderstreept Vodafone’s focus op klantgerichte oplossingen. De Batterij Garantie is ontwikkeld op basis van onderzoek naar wat klanten belangrijk vinden. Daarmee benadrukt het merk dat luisteren naar gebruikers de kern vormt van de bedrijfsstrategie.

De campagne toont herkenbare situaties waarin een bijna lege batterij voor frustratie zorgt, de ‘oh no’-momenten, die dankzij Vodafone omslaan in OH YEAH-momenten.

Credits:

Klant: VodafoneZiggo | Julian Hough | Joyce van den Bergh | Hestia Meijer | Soraya Cardoze | Bureau: INDIE Amsterdam | Productiemaatschappij: INDIE Amsterdam | Regisseur: Anne de Clercq | Fotograaf & regisseur socials: Cas Kerssens | DP: Stephan Polman | Edit: EDITORS Amsterdam | Edit socials: Yori van Gerven | Grading: Joppo @ De Grot | VFX/Online: The Compound | Sound Studio: Public Audio | Image retouch: DOG postproduction | Music: Massive Music

www.indie-amsterdam.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] INDIE zoekt een Account Manager / Account Director

13-11-2025 | 10:25:00
INDIE Amsterdam is per direct op zoek naar Account Manager / Account Director

[Vacatures] INDIE zoekt een Jr. Designer / DTP-er

13-11-2025 | 10:17:00
INDIE Amsterdam is per direct op zoek naar Jr. Designer / DTP-er

INDIE scherpt merkpositie PLUS aan met pay-off

12-11-2025 | 10:14:01
De centrale belofte is dat de formule in 440 winkels dagelijks lokaal het verschil wil maken door net dat beetje extra te doen.

INDIE Amsterdam ontwikkelt Vader Aarde-campagne Milieudefensie

25-09-2025 | 14:34:00
Milieudefensie wil dat klimaat en de rol van grote vervuilers nadrukkelijker op de politieke agenda komen.

VodafoneZiggo gunt INDIE Amsterdam reclameaccount na pitch

23-06-2025 | 11:43:00
VodafoneZiggo heeft INDIE Amsterdam na een pitch het reclameaccount gegund. Daarmee is officieel na ruim 6 jaar officieel afscheid genomen van WPP Go One
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.