INDIE Amsterdam ontwikkelt Vader Aarde-campagne Milieudefensie

Milieudefensie wil dat klimaat en de rol van grote vervuilers nadrukkelijker op de politieke agenda komen. In de aanloop naar de verkiezingen introduceert de organisatie daarom de campagne Vader Aarde.

De productie is in handen van INDIE Amsterdam, dat verantwoordelijk was voor concept, uitvoering en regie. De campagne moet ervoor zorgen dat klimaatverandering en vervuiling niet ondersneeuwen in het debat.

INDIE Amsterdam achter creatie en productie

De regie werd verzorgd door Sjors Baarveld. Het camerawerk was in handen van Thomas Fibbe, fotografie door Kevin Rijnders. De montage is gedaan door Johannes de Jong, grading door Framewerk/Bart Voorsluis, en de VFX en onlinebewerking door Yori van Gerven. Het geluid is gerealiseerd door Levalo.

Milieudefensie benadrukt dat Vader Aarde een krachtige stem moet krijgen in het publieke gesprek. De organisatie positioneert het personage als tegenwicht in een campagneperiode waarin populistische geluiden de boventoon voeren.

www.indie-amsterdam.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.

Media Reverse en Bruna tonen effect van AI in zomercampagne

16-10-2025 | 16:37:23
Bruna, Media Reverse en Talpa bewijzen dat AI-campagnes effectief en geloofwaardig kunnen zijn

O2H Creative Solutions versiert Amsterdam voor jubileumjaar

16-10-2025 | 15:13:06
De stad Amsterdam viert haar 750-jarig bestaan, en dat is ook buiten niet te missen.

TBWA\NEBOKO laat emoties spreken in fraudecampagne NVB

16-10-2025 | 14:55:00
De campagne moedigt Nederlanders aan om te vertrouwen op hun emoties bij een poging tot fraude.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.