Independer kiest voor creatief bureau Happiness

Independer heeft na een bureau-oriëntatie gekozen voor Happiness Amsterdam als creatief bureau. Het bedrijf wil met de samenwerking het merk verder ontwikkelen en de zichtbaarheid van zijn diensten vergroten.

Volgens Independer sluit de aanpak van Happiness goed aan bij de ambitie om consumenten op een toegankelijke manier te helpen bij het maken van financiële keuzes.

Mars Samsom, Head of Marketing: "Bij Independer helpen we consumenten al 25 jaar bij het maken van belangrijke keuzes. Dat vraagt om een bureau dat snapt hoe je complexe onderwerpen toegankelijk maakt, op een slimme, creatieve manier. In Happiness Amsterdam hebben we die partner gevonden."

Merkpositionering verder ontwikkelen

Happiness Amsterdam werkt inmiddels aan de strategische positionering van Independer en de vertaling daarvan naar communicatie.

Nik Sluijs, Creative Partner: "We zijn heel blij dat we aan de slag mogen voor het beste en grootste vergelijkingsplatform van Nederland. We zijn al druk bezig met het doorontwikkelen van de strategische positionering en de daaropvolgende communicatie."

www.happiness-anywhere.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Happiness maakt van elke Black Friday-deal een Wingman-actie

27-11-2025 | 09:16:43
Onder de naam The Smoothest Promo verandert Happiness Amsterdam iedere Black Friday-deal in een Wingman-actie

Happiness Amsterdam en Fitzroy winnen bij ADCE

24-11-2025 | 09:58:00
Tijdens de 34e editie van de ADCE Awards in Barcelona zijn twee Nederlandse bureaus in de prijzen gevallen.

Joey Boeters: Met humor maak je communicatie effectiever

20-11-2025 | 12:05:00
In de studio van New Business Radio sprak Bas Vlugt met Joey Boeters, Creative Partner en medeoprichter van Happiness Amsterdam

TBWA\NEBOKO houdt huis bij Effies 2025

13-11-2025 | 22:53:00
Woeaaaaah! Het kan bijna niet anders dan dat TBWA\NEBOKO alle Nederlandse Effie-records heeft gebroken

Nik Sluijs: Happiness Amsterdam werkt als één Benelux-club

29-10-2025 | 11:03:00
Nik Sluijs en Toprak Özturan vertellen over hun rollen, ambities, klanten en de samenwerking binnen de Benelux.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

TBWA\NEBOKO en McDonald’s lanceren AI-kerstfilm

01-12-2025 | 14:33:00
De film, It’s the most terrible time of the year, laat zien hoe december voor veel mensen eerder stressvol dan sfeervol is.

Joe Public ontwikkelt ALDI-commercial met teaser Andy van der Meijde

01-12-2025 | 13:19:00
Joe Public die de ALDI-kerstcommercial heeft ontwikkeld, kondigt een teaser aan met voetballer Andy van der Meijde en zijn vrouw Melisa Schaufeli

GH+O ontwikkelt campagne voor 113 over suïcidepreventie

01-12-2025 | 12:04:00
De campagne de vraag stellen kan een leven redden is de eerste die wordt gelanceerd onder de nieuwe Wet Integrale Suïcidepreventie

INDIE Amsterdam maakt kerstcommercial voor Schoonenberg

01-12-2025 | 10:26:00
Waar veel merken groots uitpakken, legt het hoorzorgmerk de nadruk op iets dat volgens hen urgenter is dan ooit: luisteren.

[Vacatures] ACT.agency zoekt een Designer

01-12-2025 | 08:51:00
ACT.agency is per direct op zoek naar Designer - Amsterdam (hybride)
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.