IN10 en GRRR gaan verder als Norday

IN10 en GRRR, beide onderdeel van Handpicked, gaan verder als Norday. Hierdoor ontstaat een design- en innovatiebureau met 68 medewerkers in Rotterdam en Amsterdam, onder leiding van managing director Rebecca Stadman. Het vernieuwde bureau richt zich op mensgerichte innovatie.

Managementteam en opdrachtgevers

Het managementteam van Norday bestaat uit Rebecca Stadman (MD), Rolf Coppens (creatie), Marlies de Gooijer (strategie), Geoffrey Jansen (business), en Wade de Wit (operations). Gezamenlijk bestaat het portfolio uit award-winning projecten voor opdrachtgevers zoals The Ocean Cleanup, Fastned, Stedelijk Museum Amsterdam, zorginstellingen Cordaan en Thebe, Anne Frank Stichting, NPO, Rijksoverheid, meerdere ministeries en Gemeente Rotterdam en Amsterdam.

Rebecca Stadman, Managing Director Norday: "De samenwerking binnen Handpicked maakte de match tussen GRRR en IN10 snel voelbaar. Beide bureaus werken al decennialang aan zinvolle en positieve verandering. Doordat we nu samengaan, hebben we meer gecombineerde expertise en daarmee meer slagkracht en wendbaarheid. Daarbij heeft het talent binnen Norday nu ook extra ruimte om zich te kunnen focussen op hun inhoudelijke expertise en digitale creativiteit, bijvoorbeeld op het gebied van duurzaamheid, AI en toegankelijkheid. Met Norday ontwikkelen we niet alleen oplossingen voor eindgebruikers, maar helpen we onze klanten ook echt te transformeren, door innovaties te laten landen in de organisatie."

Rolf Coppens, Creative Director Norday: "De uitdagingen bij onze opdrachtgevers zijn steeds vaker complex en klanten zoeken naar nieuwe manieren om onderscheidend en toekomstbestendig te zijn. Onze gezamenlijke unieke kracht ligt in het combineren van inhoudelijke expertise op de domeinen met de beste digitale creativiteit, vanuit een lange termijn strategie."

Bjorn Stolte, CSO Handpicked: "De fusie is in lijn met de ambitie van Handpicked om steeds vaker strategisch partner te zijn van opdrachtgevers met complexe veranderopgaven. Met de inzet van Handpicked expertise vanuit de verschillende gespecialiseerde agencies, en vanuit één geïntegreerde strategie."

www.norday.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Kyndly start duurzaam platform zonder winstoogmerk

01-10-2025 | 14:43:34
Kyndly heeft een online verkoopplatform gelanceerd dat zich volledig richt op duurzame merken.

Du Mosch, Peterse en Zwinkels starten PR-bureau numen

01-10-2025 | 11:14:52
In Hilversum is PR-bureau numen van start gegaan, opgericht door Frank du Mosch, Stijn Zwinkels en Kirsten Peterse. Met Rituals als eerste klant

Lancering Digital Agency Group Citizens

30-09-2025 | 08:58:00
De ambities is een toonaangevende digitale groep in de Benelux te worden, met als doel binnen vijf jaar met 20+ agencies uit te groeien tot een Europese referentie in digital strategy, UX, development en performance

SuperHeroes start creator-divisie LOIS

24-09-2025 | 10:56:08
Het platform richt zich op disciplines als film, illustratie, installaties en analoge kunst

Euromast opent bezoekersexperience The Rise of Rotterdam

19-09-2025 | 13:07:00
De immersive experience, uitgevoerd door Woodwork Amsterdam, vormt voortaan het startpunt van een bezoek aan de Euromast.
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Nutricia start campagne tegen dreiging ondervoeding

03-10-2025 | 11:27:00
Uit onderzoek van Markteffect blijkt dat 85 procent van de Nederlanders zich (bijna) nooit zorgen maakt om zelf risico te lopen op ondervoeding.

Bob Koigi: Merken profileren zich als wereldwijde probleemoplossers

03-10-2025 | 11:10:58
Wereldwijde uitdagingen zijn te groot voor overheden of NGO’s om alleen aan te pakken. Steeds vaker stappen grote merken in dit domein

MediaMarkt brengt "Ik ben toch niet gek!" terug

03-10-2025 | 10:21:00
De slogan, die vanaf oktober weer te zien is in alle campagnes, krijgt een eigentijdse invulling die aansluit bij de huidige tijdsgeest.

[Vacatures] Springbok zoekt een Medior Projectmanager Marketing Automation

03-10-2025 | 09:47:00
Springbok is per direct op zoek naar een Medior Projectmanager Marketing Automation - Den Bosch

[Vacatures] PINK zoekt een Senior Social Advertising Consultant

03-10-2025 | 09:12:00
PINK is per direct op zoek naar Senior Social Advertising Consultant - Groningen  •  32-40 uur
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.