Hubo wordt klant bij Abovo Maxlead

Na pitch onder mediabureaus heeft Hubo besloten klant te worden van Abovo Media, onderdeel van Abovo Maxlead. De samenwerking heeft betrekking op mediastrategie, -planning en -inkoop.

Hubo ondersteunt de Nederlandse doe-het-zelver via het eigen netwerk van 170 winkels verspreid over het hele land. Elke bouwmarkt wordt geleid door een zelfstandig ondernemer, waardoor klanten persoonlijk advies en op maat gemaakte oplossingen ontvangen.

Elbert Chang, Head of Marketing & E-commerce van Hubo: “Wij zochten een kwalitatieve mediapartner die onze mediastrategie kon aanscherpen. Het is cruciaal dat wij snel en met inzicht kunnen schakelen en dat er oplossingen aangedragen worden die zowel daadkrachtig als budgetvriendelijk zijn. Als uitdager in de markt zijn deze factoren essentieel om het verschil te maken. En dan werk je graag met een partij die je snapt en samen met je wil strijden voor het beste resultaat”.

Willem-Albert Bol, CEO Abovo Maxlead: “Naast de persoonlijke klik, moesten wij met relevante en scherpe inzichten komen. Hubo is enerzijds een nuchtere organisatie, maar anderzijds staan zij echt open om nieuwe wegen te bewandelen. Dus in termen van ons mediabeleid, gaat het om benutten van de beste media op dit moment en anderzijds de juiste ideeën om die groei te gaan realiseren. Wij gaan met plezier aan de slag om Hubo helpt verder op de kaart te zetten”.

www.abovomaxlead.nl

www.hubo.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een HR-adviseur

16-09-2025 | 09:01:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een HR-adviseur

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Performance Strateeg

16-09-2025 | 08:16:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Performance Strateeg

Eye Wish zet vakmanschap centraal in merkcampagne

08-09-2025 | 17:15:00
Eye Wish Opticiens is gestart met de merkcampagne Vaktermen, ontwikkeld in samenwerking met The USP Agency en Abovo Maxlead.

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Junior Display, Video & Audio (DVA) Consultant

08-09-2025 | 08:11:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Junior Display, Video & Audio (DVA) Consultant  • Hoorn

Truus ontwikkelt campagne rond meme voor KFC

05-08-2025 | 10:16:40
De actie is gebaseerd op een virale uitspraak die tien jaar geleden ontstond bij een Nederlandse kaasboer

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.