Holland Festival kiest voor KesselsKramer

Holland Festival kiest voor KesselsKramer als communicatiebureau. Na een selectieproces is besloten tot deze samenwerking die recht doet aan de vormgevingsgeschiedenis van het Holland Festival. 

KesselsKramer ontwikkelt een campagne voor het Holland Festival 2024, waarin zij de kunstenaars die het Holland Festival groundbreaking maken centraal stellen. De fotografie van de campagne wordt verzorgd door het fotografenduo Blommers en Schumm. De campagne zal in de komende weken worden gelanceerd.

Emily Ansenk, directeur Holland Festival: "KesselsKramer is een bureau met visie en durf, die de inhoud van het festival centraal stelt. Zij passen heel goed in de rijke vormgevingstraditie van het festival, met voorgangers als Anton Beeke, Wim Crouwel en Thonik." 

Matthijs de Jongh, partner en strateeg KesselsKramer: "Het voelt als een grote eer om voor zo’n iconisch festival te mogen werken. Het is een mooie uitdaging om het stokje over te nemen."

Het Holland Festival vindt plaats van 6 tot en met 29 juni. Tickets koop je via: www.hollandfestival.nl

www.kesselskramer.com

www.hollandfestival.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

KesselsKramer ontwerpt visuele identiteit Expo Osaka

30-05-2025 | 15:21:00
‘Common Ground’ benadrukt samenwerking met Japan en gedeelde geschiedenis

Nederlandse bureaus prominent aanwezig op SXSW London

26-05-2025 | 14:28:00
Meer dan 200 Nederlandse creatieven, merken en bureaus reizen af naar Londen

KesselsKramer maakt campagne voor Terre des Hommes

07-04-2025 | 17:50:00
KesselsKramer heeft een campagne ontwikkeld voor Terre des Hommes om aandacht te vragen voor online seksuele uitbuiting van kinderen.

KesselsKramer ontwikkelt identiteit voor Leidse podia

25-03-2025 | 14:48:00
KesselsKramer heeft de Leidse Schouwburg en de Stadsgehoorzaal voorzien van een positionering en visuele identiteit.

KesselsKramer en STABILO lanceren Start Beginning-campagne

17-03-2025 | 16:34:00
De wereldwijde campagne van KesselsKramer voor STABILO inspireert mensen om te beginnen, zonder zich te laten weerhouden door de drang naar perfectie. Start Beginning benadrukt het belang van schrijven en tekenen als middel om te leren en te groeien.

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.