Hiro Ikematsu en Quintin van der Spek lanceren muziekgedreven bureau Deep Cuts

Deep Cuts, de creatieve studio opgericht door Hiro Ikematsu en Quintin van der Spek, opent zijn deuren in Amsterdam. Met een focus op muziek introduceert de studio een modulaire aanpak die muziekservices, film-editing en regie samenbrengt.

Naast het creëren van muziek en het verzorgen van regie en editing voor films, biedt Deep Cuts diensten aan op het gebied van music licensing. Ze produceren en cureren muziek en geluid voor merkactivaties en beheren het music sync-agency Verygood+.

De studio wordt geleid door Hiro Ikematsu, een film-editor, regisseur en music supervisor met tien jaar werkervaring bij Wieden+Kennedy, en Quintin van der Spek, voormalig music supervisor bij Sizzer en oprichter van het muziekfestival Strange Sounds From Beyond.

Hiro Ikematsu en Quintin van der Spek: "We zijn gepassioneerd door de interactie tussen muziek en film. Door deze twee cruciale elementen vanaf het begin te integreren, helpen we merken krachtigere verhalen te vertellen en werkelijk meeslepende ervaringen te creëren. Onze gecombineerde expertise stroomlijnt het proces en is efficiënter, terwijl het de potentie heeft om een nieuw niveau van creativiteit te bereiken."

Eerder werkten ze aan campagnes voor merken zoals Nike, Samsung, Coca-Cola, Montblanc, Virgin Atlantic, OnePlus, Google en JBL.

www.deepcuts.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

Kemari maakt doorstart onder leiding van Twinsense

17-09-2025 | 16:12:00
Digital marketingbureau Kemari maakt een doorstart na het faillissement. Het bedrijf wordt voortgezet door Twinsense

Glenn da Silva: Budgetten mogen best bij social beginnen, niet eindigen

17-09-2025 | 15:57:00
In aanloop naar de Influencer & Content Marketing Awards 2025 spreken we met de juryleden. Vandaag spreken we met Glenn da Silva

ICMA 2025 - HEMA x Bela Becht

17-09-2025 | 15:53:00
HEMA x Bela Becht - A character you’d find in a HEMA aisle

Sanne Demir: AI is de opschudder die de industrie nodig had

17-09-2025 | 15:43:54
In aanloop naar de Influencer & Content Marketing Awards 2025 spreken we met de juryleden. Vandaag spreken we met Sanne Demir


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.