Hillenaar Outdoor voegt reclamemast Roosendaal A17 toe

Hillenaar Outdoor zet in 2024 haar groeistrategie voort. Per 1 maart voegt de exploitant een digitale reclamemast toe aan het portfolio. De locatie bevindt zich langs de A17 bij Roosendaal. Deze toevoeging markeert een uitbreiding van het portfolio naar 36 A-locaties en betekent de introductie op een voor Hillenaar Outdoor nieuwe snelweg.
 
De geplaatste reclamemast Roosendaal A17 biedt adverteerders de mogelijkheid om hun boodschap te communiceren met een breed publiek, gezien de locatie langs de snelweg. Bovendien bevindt de mast zich in de nabijheid van Designer Outlet Roosendaal, waardoor adverteerders de kans krijgen om zichtbaar te zijn bij het winkelend publiek. Met 800x480 pixels grote digitale schermen wordt zichtbaarheid gegarandeerd en bereiken adverteerders wel 213.000 passanten per week.
 
Peter Heemskerk: "We zetten ons voortdurend in om onze relevantie te vergroten. Dit realiseren we niet alleen door ons netwerk uit te breiden, maar ook door te investeren in technologie en onderzoek. Hierdoor groeit niet alleen het bereik van onze adverteerders, maar creëren we ook inzicht in de relevantie van dat bereik. Op die manier verstevigt onze positie in de Nederlandse out of home markt."
 

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Marketing Report en CSDM nemen deel aan Museumnacht 2025

04-09-2025 | 15:34:58
Marketing Report en CSDM slaan de handen ineen voor een groots project tijdens de Amsterdamse Museumnacht

Jeugdfonds Sport & Cultuur start campagne Gewoon Mogelijk

01-09-2025 | 09:58:10
Met de campagne wil de organisatie ouders en verzorgers stimuleren een sport- of cultuurclub voor hun kind te kiezen, ook als er thuis onvoldoende geld is

Marc van Hamelen: Creativiteit slaat aan bij OOH

22-08-2025 | 10:45:00
Op het dek van het Ocean-schip tijdens SAIL in Amsterdam spreekt David de Jong met Marc van Hamelen, Director Business Development bij Ocean Outdoor

Xavier Tilman: Crossmediaal plannen mét OOH is gamechanger

22-08-2025 | 10:05:00
Tijdens SAIL in Amsterdam spreekt David de Jong met Xavier Tilman, CEO van Ocean Outdoor Netherlands.

Kees Wilbrink: Interactiviteit is sleutel tot effectieve OOH

22-08-2025 | 09:09:00
Op het dek van een indrukwekkend schip tijdens SAIL spreekt David de Jong met Kees Wilbrink, Chief Commercial Officer bij Ocean Outdoor Netherlands.
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.