
Herman Dummer verlaat Beeld en Geluid en Dutch Media Week
Herman Dummer, oprichter van Dutch Media Week, stopt als projectmanager bij de organisatie. Dat meldt hij op LinkedIn. Hij neemt daarnaast ontslag bij Beeld en Geluid.
Herman Dummer: "Na acht jaar bouwen aan Dutch Media Week, heb ik besloten te stoppen als programmamanager. In 2016 ben ik gestart met Dutch Media Week. Dit evenement kon vanaf het begin op enthousiasme rekenen van onder andere de industrie en de gemeente Hilversum. In 2018 heb ik het project ondergebracht bij Beeld & Geluid en ben daar in 2021 in dienst getreden om het project verder uit te bouwen. Recent heeft Beeld & Geluid aangegeven geen leidende rol meer te willen hebben in het project Dutch Media Week; in ieder geval voor het professional gedeelte - maandag tot en met vrijdag. De komende periode zal blijken hoe het project vanaf 2024 georganiseerd gaat worden. Op basis van deze ontwikkeling heb ik besloten terug te treden als programmamanager en uit dienst te gaan bij Beeld & Geluid. Dank aan ieder die mee heeft gebouwd aan het succes van Dutch Media Week."
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Reinout Oerlemans opent Business Days tijdens Dutch Media Week 2024
Age of Wonders 4 Best wint Dutch Game Awards 2023
Sahil Amar Aïssa wint Dutch Media Week Award 2023
[Interview] Ezra Eeman (NPO): innovatie moet meer onderdeel worden van algehele NPO-agenda
Dutch Media Week over AI, gamingindustrie, innovatie, startups en meer
Gepubliceerd door: Bas Vlugt