
HEMA verkoopt pyjama’s voor War Child
HEMA zet zich al jaren in om geld op te halen voor kinderen in conflictgebieden. Samen met War Child verkoopt de retailer pyjama’s waarvan een kwart van de opbrengst naar het goede doel gaat.
War Child zet zich in voor kinderen die opgroeien in oorlogsgebieden en geeft essentiële psychosociale ondersteuning. Er is een pyjama voor het hele gezin, inclusief de hond.
Wilma Veldman, CPO bij HEMA: “Er zijn helaas te veel kinderen op deze wereld die dagelijks geconfronteerd worden met gruwelijke situaties in oorlogsgebieden. Natuurlijk weten we dat we die oorlogen niet kunnen stoppen. Maar het is voor ons wel belangrijk om deze kinderen te helpen bij het verwerken van hun traumatische ervaringen en het bieden van een nieuwe start. We willen ze de kans geven om weer te dromen en gewoon kind te zijn.”
De pyjama's zijn verkrijgbaar in HEMA-winkels en online. De actie loopt tot het einde van het jaar.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
DDB en Fitzroy aan kop bij Esprix-uitreiking
Fama Volat ontwikkelt wervingscampagne voor Special Ops
Bonduelle wint Better Media Award met Reset je Recept-campagne van Fama Volat
Fama Volat ontwikkelt campagne voor Moeders voor Moeders
Fama Volat en Auto.nl introduceren Equal Rides voor drag queens
Gepubliceerd door: Saskia van Weert