Heldergroen ontwikkelt campagne Zie de kracht in elk kind voor het Liliane Fonds

Creatief bureau Heldergroen ontwikkelt de campagne Zie de kracht in elk kind voor het Liliane Fonds. De campagne bevat onder meer een tv-commercial, online mini-docu, radiocommercials, fotografie en online middelen.

Verhalen van echte mensen

Linda Daniëls, merk- en marketingcommunicatie specialist Liliane Fonds: "Het Liliane Fonds komt op voor de meest kwetsbare mensen op deze wereld: kinderen met een handicap op de meest kansarme plekken van de wereld. Wat wij doen is uniek in Nederland. Het bijzondere aan de campagne is dat het geen verzonnen verhalen zijn. Het zijn echte mensen die echt door het Liliane Fonds geholpen zijn. We zijn voor de opnamen naar Oeganda geweest om onder andere het verhaal van tandarts Justine te verfilmen. Het doel van onze campagne is dat meer mensen te weten krijgen wat het Liliane Fonds doet en waar onze organisatie voor staat."

Arthur Herpel, CEO Heldergroen: "Wij zijn gewoon erg trots op deze campagne. Het Liliane Fonds is een bijzondere organisatie die geweldige dingen doet. Waar vaak verdriet, pijn en zieligheid de boventoon voeren in fondsenwervende campagnes, hebben we in deze campagne juist vanuit kracht invulling gegeven aan de merkbelofte van het Liliane Fonds."

De campagne Zie de kracht in elk kind is vertaald naar een tv-commercial en een mini-documentaire van twee minuten (voor tv, online en bioscoop). Daarnaast een radiocommercial, printuitingen en diverse online middelen.

Credits:

Klant: Liliane Fonds | Verantwoordelijk bij klant: Linda Daniëls, Mayke Smit, Godelief Swank | Bureau: Heldergroen | Business Owner(s): Arthur Herpel, Olga Drukker | Creative Owner(s): Rogier Cornelisse | Project Management: Sascha Engelsma | Creatie: Daphne de Haas, Rogier Cornelisse, Sikko Gerkema (freelance) | UX-Design: Us Media | Productiemaatschappij: HUGO23 | Regisseur: David de Winter | Executive producer: Menno Koop | DOP: Jeroen de Bruin | Fotografie: Ronnie Dankelman | Media: Zigt

www.lilianefonds.nl

www.heldergroen.nl

Lees ook:

HARDER BETTER STRONGER maakt samplingcampagnes meetbaar

17-06-2025 | 10:59:18
Met locatiegebaseerde ID-detectie wordt fysieke aanwezigheid gekoppeld aan digitale opvolging en conversie

GUT Amsterdam, LePub, Wiedema+Kennedy op shortlists Cannes

17-06-2025 | 10:53:00
GUT Amsterdam, LePub en Wiedema+Kennedy staan genomineerd op de verschillende shortlists van de Cannes Lions die bekend zijn gemaakt

Le Pub en Joe Public (Zuid-Afrika) winnen bij Cannes Lions

17-06-2025 | 10:01:00
De eerste prijzen van het Cannes Lions Festival zijn uitgereikt. Vijf campagnes voor Oreo die door LePub Amsterdam en LePub Bogota zijn ontwikkeld, kregen elk een zilveren Lion

[Vacatures] Initiative zoekt een Digital Project Lead

17-06-2025 | 08:20:00
Initiative is per direct op zoek naar Digital Project Lead

Total Design herpositioneert Nierstichting

16-06-2025 | 15:22:40
De Nierstichting lanceert een campagne rond nierdonatie bij leven en presenteert tegelijkertijd een aangepaste merkidentiteit.

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.