
Heldergroen ontwikkelt campagne Zie de kracht in elk kind voor het Liliane Fonds
Creatief bureau Heldergroen ontwikkelt de campagne Zie de kracht in elk kind voor het Liliane Fonds. De campagne bevat onder meer een tv-commercial, online mini-docu, radiocommercials, fotografie en online middelen.
Verhalen van echte mensen
Linda Daniëls, merk- en marketingcommunicatie specialist Liliane Fonds: "Het Liliane Fonds komt op voor de meest kwetsbare mensen op deze wereld: kinderen met een handicap op de meest kansarme plekken van de wereld. Wat wij doen is uniek in Nederland. Het bijzondere aan de campagne is dat het geen verzonnen verhalen zijn. Het zijn echte mensen die echt door het Liliane Fonds geholpen zijn. We zijn voor de opnamen naar Oeganda geweest om onder andere het verhaal van tandarts Justine te verfilmen. Het doel van onze campagne is dat meer mensen te weten krijgen wat het Liliane Fonds doet en waar onze organisatie voor staat."
Arthur Herpel, CEO Heldergroen: "Wij zijn gewoon erg trots op deze campagne. Het Liliane Fonds is een bijzondere organisatie die geweldige dingen doet. Waar vaak verdriet, pijn en zieligheid de boventoon voeren in fondsenwervende campagnes, hebben we in deze campagne juist vanuit kracht invulling gegeven aan de merkbelofte van het Liliane Fonds."
De campagne Zie de kracht in elk kind is vertaald naar een tv-commercial en een mini-documentaire van twee minuten (voor tv, online en bioscoop). Daarnaast een radiocommercial, printuitingen en diverse online middelen.
Credits:
Klant: Liliane Fonds | Verantwoordelijk bij klant: Linda Daniëls, Mayke Smit, Godelief Swank | Bureau: Heldergroen | Business Owner(s): Arthur Herpel, Olga Drukker | Creative Owner(s): Rogier Cornelisse | Project Management: Sascha Engelsma | Creatie: Daphne de Haas, Rogier Cornelisse, Sikko Gerkema (freelance) | UX-Design: Us Media | Productiemaatschappij: HUGO23 | Regisseur: David de Winter | Executive producer: Menno Koop | DOP: Jeroen de Bruin | Fotografie: Ronnie Dankelman | Media: Zigt
Lees ook:
Adidas eert culturele iconen met wereldwijde Superstar-campagne
N=5 en Breaker spelen in op internetcultuur
[Vacatures] Follo zoekt een SEA Consultant
[Vacatures] Follo zoekt een Medior Social Advertising Consultant
[Vacatures] Follo zoekt een Medior Programmatic Consultant
Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen