Heldergroen ontwerpt duurzaam toiletpapier voor The Good Roll

The Good Roll, het Nederlandse bedrijf achter duurzaam toiletpapier, lanceert een limited edition collectie toiletpapier; voorzien van wikkeldesigns in superheldenstriptekenstijl, ontworpen en gedesignd door creatief bureau Heldergroen. 

Limited edition wikkeldesigns

De nieuwe wikkeldesigns van het toiletpapier van The Good Roll vangen de essentie van een positieve strijd en impact, geïnspireerd door iconische superhelden als Batman en Robin. De wikkels bevatten in het midden opvallende woorden die de krachtige actie en betrokkenheid vertegenwoordigen en die nodig zijn voor een betere wereld, zoals "BAM!", "GOOD!" en "GREEN!". Deze limited edition van The Good Roll is een eerbetoon aan de illustratiestijl uit de wereldberoemde strips en krachttermen als "POW," "WHAM," en "BAM".

Door de designs op toiletpapierwikkels te plaatsen, transformeert een alledaags product tot een canvas voor positieve boodschappen. Hiermee wil The Good Roll mensen inspireren om actie te ondernemen, zich betrokken te voelen bij maatschappelijke kwesties en samen te werken aan een duurzamere toekomst.

Op een positieve manier impact maken

Melle Schellekens, Founder van The Good Roll: "Onze nieuwe positieve designs laten zien dat impact maken tof kan zijn en ook gewoon heel makkelijk. Puur door leuk de juiste keuzes te maken! Het is fantastisch om samen met Heldergroen te werken aan deze limited edition wikkeldesigns."

Arthur Herpel, Managing Partner Heldergroen: "The Good Roll is een prachtig merk dat laat zien dat communicatie over duurzaamheid niet altijd zwaar en serieus hoeft te zijn. Deze samenwerking past daarom perfect in ons straatje om vanuit positieve energie de wereld een stukje mooier te maken."

De limited edition wikkeldesigns zijn nu exclusief beschikbaar in de webshop van The Good Roll, en dragen bij aan The Good Roll's voortdurende inzet om veilige en schone toiletten wereldwijd toegankelijk te maken.

www.heldergroen.nl

www.thegoodroll.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Markteffect: AI en klimaat spelen kleine rol bij studiekeuze

18-06-2025 | 14:59:05
Steeds meer maatschappelijke onderwerpen spelen een rol in het leven van middelbare scholieren.

Dave Frauenfelder: KPN kiest voor maatschappelijke impact

17-06-2025 | 15:35:00
Tijdens de WhitePaper Sessions op Cannes Lions 2025 delen topmarketeers hun inzichten over actuele marketingthema’s.

Nijmegen en Delft willen ook reclamebeperking buitenreclame

02-06-2025 | 16:48:00
In navolging van Den Haag, Utrecht en Haarlem hebben ook de gemeenteraden van Nijmegen en Delft het verzoek gedaan om reclameverboden in de openbare ruimte in te stellen voor fosiele reclames

Lisette Samplonius: Creatieve boost voor ECOstyle-campagne

23-05-2025 | 09:18:00
Tijdens een uitzending van Marketing Report spraken Peter Wybenga en Bas Vlugt met Lisette Samplonius van finally an agency, en Liesbeth Tol-Moeke

Jos van den Bergh start bij VER als PR-coördinator

22-05-2025 | 15:20:39
Jos van den Bergh brengt ruime ervaring in de autobranche mee en gaat bijdragen aan de verdere positionering van de organisatie.

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.