Heldergroen ontwerpt duurzaam toiletpapier voor The Good Roll

The Good Roll, het Nederlandse bedrijf achter duurzaam toiletpapier, lanceert een limited edition collectie toiletpapier; voorzien van wikkeldesigns in superheldenstriptekenstijl, ontworpen en gedesignd door creatief bureau Heldergroen. 

Limited edition wikkeldesigns

De nieuwe wikkeldesigns van het toiletpapier van The Good Roll vangen de essentie van een positieve strijd en impact, geïnspireerd door iconische superhelden als Batman en Robin. De wikkels bevatten in het midden opvallende woorden die de krachtige actie en betrokkenheid vertegenwoordigen en die nodig zijn voor een betere wereld, zoals "BAM!", "GOOD!" en "GREEN!". Deze limited edition van The Good Roll is een eerbetoon aan de illustratiestijl uit de wereldberoemde strips en krachttermen als "POW," "WHAM," en "BAM".

Door de designs op toiletpapierwikkels te plaatsen, transformeert een alledaags product tot een canvas voor positieve boodschappen. Hiermee wil The Good Roll mensen inspireren om actie te ondernemen, zich betrokken te voelen bij maatschappelijke kwesties en samen te werken aan een duurzamere toekomst.

Op een positieve manier impact maken

Melle Schellekens, Founder van The Good Roll: "Onze nieuwe positieve designs laten zien dat impact maken tof kan zijn en ook gewoon heel makkelijk. Puur door leuk de juiste keuzes te maken! Het is fantastisch om samen met Heldergroen te werken aan deze limited edition wikkeldesigns."

Arthur Herpel, Managing Partner Heldergroen: "The Good Roll is een prachtig merk dat laat zien dat communicatie over duurzaamheid niet altijd zwaar en serieus hoeft te zijn. Deze samenwerking past daarom perfect in ons straatje om vanuit positieve energie de wereld een stukje mooier te maken."

De limited edition wikkeldesigns zijn nu exclusief beschikbaar in de webshop van The Good Roll, en dragen bij aan The Good Roll's voortdurende inzet om veilige en schone toiletten wereldwijd toegankelijk te maken.

www.heldergroen.nl

www.thegoodroll.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

JCDecaux biedt jongeren gratis toegang tot Amsterdam in Motion

23-10-2025 | 15:10:03
Op 27 oktober 2025, precies op de 750ste verjaardag van Amsterdam, opent burgemeester Femke Halsema Amsterdam in Motion in de Zuiveringshal Oost van Westergas.

Europese steden decor voor OOH-campagne Lynk & Co 08

07-10-2025 | 16:39:48
Met de 08 wil Lynk & Co het segment van plug-in hybrides verder ontwikkelen

De Speld & Partners sluiten zich aan bij de ElevatorBrief van Closed on Monday

02-10-2025 | 07:42:00
De Speld & Partners, het satirische mediaplatform dat dagelijks 12 procent van alle Nederlanders bereikt, bundelt de krachten met Closed on Monday voor de ElevatorBrief

Kyndly start duurzaam platform zonder winstoogmerk

01-10-2025 | 14:43:34
Kyndly heeft een online verkoopplatform gelanceerd dat zich volledig richt op duurzame merken.

Philip van Gelder: De kracht van GAMMA, DA en PLUS

29-09-2025 | 13:33:00
In een markt die steeds sneller verandert, lijken gevestigde merken moeilijker te overleven dan ooit.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie

03-11-2025 | 15:28:00
Blue Band en De Ruijter slaan de handen ineen voor een gezamenlijke social-first campagne: Het Lekkerste Stel van Nederland.

Roorda ontwikkelt campagne Handig, van de Belastingdienst

03-11-2025 | 15:14:00
De Belastingdienst start een campagne waarin vragen en twijfels van burgers en ondernemers centraal staan.

Aidem agency creëert socialserie voor ICI PARIS XL

03-11-2025 | 14:48:00
Met het format wil het merk de wereld van beauty en lifestyle dichter bij de belevingswereld van Gen Z en jonge Millennials brengen.

Genomineerden Gouden Loeki Q3 zijn bekend

03-11-2025 | 10:27:00
Kruidvat is twee keer genomineerd met campagnes rond duurzaamheid en beauty. Ook de commercial van de Politie en Omroep MAX springt in het oog

Intertoys viert Sinterklaas met grote speelgoedavonturen

03-11-2025 | 10:17:00
De commercial en de socialcampagne zijn ontwikkeld met socialmedia-agency Modern Citizens en digital activatiebureau Engaged.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.