Hé wat leuk! Een bericht van... SuperRebel

Vanaf vandaag heeft SuperRebel Agency een nieuw clubhuis. We noemen het SuperRebel Hotel en het is waarschijnlijk het eerste hotel waar je niet kunt slapen. Het is nog niet helemaal af maar we kunnen er al wel werken. Het is de locatie waarvan we altijd hebben gedroomd. Recht tegenover het station in een buurt die helemaal in opkomst is. Een monumentaal pand met mooie details en een stoere inrichting. Een pand waar je energie van krijgt, waar altijd leuke evenementen worden georganiseerd en waar bijzondere mensen over de vloer komen. Een pand dat ruimte biedt voor nieuwe ideeën. En vanaf volgend jaar met een eigen fitness(merk). 

Voor ons is dit een droom die uitkomt. Een droom waar we meer dan twee jaar mee bezig zijn geweest en die met bloed, zweet en tranen tot stand is gekomen. Met dank aan de mede-investeerders in het pand. Een pand met de beleving van SuperRebel waar we hopelijk niet alleen onze eigen dromen, maar vooral ook die van onze klanten gaan realiseren. Het is niet alleen het nieuwe clubhuis van SuperRebel Agency, maar ook van ons eigen merk SuperRebel Gear, SuperRebel Kidsgear en natuurlijk Organto Foods. Bovendien hebben we 8 stoere flexplekken gereserveerd voor ondernemers en creatieven die het leuk vinden om vanuit SuperRebel Hotel de wereld te veroveren. Wees er snel bij, want ze zijn onverwacht populair (info via [email protected]). 

Je bent van harte welkom in ons nieuwe clubhuis. Ook al heb je geen urgente uitdaging, dan nog is het leuk om een keer koffie te komen drinken. Om de sfeer te proeven en nieuwe energie te krijgen. Over een paar weken is de bar ook gereed en wij zijn ons intussen al aan het voorbereiden op de traditionele kerstborrel. We hebben nu een goede reden om die in ere te herstellen. Dit project heeft ons veel energie gekost, maar het was meer dan de moeite waard. Vanaf nu kunnen we ons weer 100% focussen op dat waar goed in zijn. Sterke merken bouwen. 

Ons nieuwe adres:

SUPERREBEL HOTEL
Stationsplein 1
4811BA Breda

SuperRebel Agency ontwikkelt nieuwe merken en revitaliseert bestaande merken. Dat doen we door ontwikkeling van slimme strategische concepten en creatieve ideeën die net een beetje verder gaan. We houden ons bezig met design en (online) advertising. In de breedste zin van het woord. We denken middelen onafhankelijk. Het doel heiligt de middelen. We vergeten nooit dat we worden ingehuurd om betere verkoopresultaten te realiseren samen met onze opdrachtgevers. We zoeken altijd naar de beste balans tussen creativiteit en effectiviteit. Dat doen we voor grote en kleine merken. Nationaal en internationaal. 

www.superrebel.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

SuperRebel.Agency doet rebranding FMI tot Sour Supplier

19-11-2025 | 09:08:00
De merkoperatie is ontwikkeld door SuperRebel.Agency en moet de positie van het bedrijf als sour specialist in de internationale foodsector versterken.

[Vacatures] SuperRebel.Agency zoekt een Creative Social (junior/medior)

17-11-2025 | 15:35:00
SuperRebel.Agency is per direct op zoek naar Creative Social (junior/medior) – Amsterdam

[Vacatures] SuperRebel.Agency zoekt een Senior Designer

13-11-2025 | 09:51:00
SuperRebel.Agency is per direct op zoek naar Senior Designer

Inzendingen geopend voor The Best Social Awards #12

29-10-2025 | 10:39:00
De inschrijving voor de 12e editie van The Best Social Awards is van start gegaan. De deadline voor inzendingen is 2 december 2025

SuperRebel wint ZILVER tijdens Dutch PR Awards

24-10-2025 | 09:00:00
De app Rijnmondveilig informeert inwoners bij rampen en incidenten. Toch werd de app nauwelijks gebruikt.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Corendon: na afscheid Cor en Don, Fitzroy creatief bureau

25-11-2025 | 20:55:24
Corendon heeft na een pitch die in september 2025 was uitgeschreven, Fitzroy als creatief bureau verkozen

Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025

25-11-2025 | 16:35:00
Fightclub organiseert een actie waarbij deelnemers kans maken op een ticket voor het BAM Congress 2025.

Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne

25-11-2025 | 14:28:26
De campagne richt zich op de culturele positie van het merk en de nadruk op constante smaak en kwaliteit.

Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy

25-11-2025 | 12:04:00
In een gesprek met Bas Vlugt vertelt Dirk van den Bosch hoe iO werkt op het snijvlak van technologie, creatie, marketing en consultancy

Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead

25-11-2025 | 11:31:00
In een gesprek met Marketing Report vertelt Rick Franx hoe de verschuiving van creatie naar bewijslast het werk fundamenteel verandert
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.