Happiness Amsterdam en Kennemerhart lanceren employer branding-campagne

Kennemerhart, een organisatie in de ouderenzorg, lanceert samen met Happiness Amsterdam de employer branding-campagne Werkervaring krijg je overal. Levenservaring krijg je bij Kennemerhart. De campagne benadrukt de unieke waarde van werken met ouderen en speelt in op de groeiende vraag naar medewerkers in de ouderenzorg.

Nik Sluijs, Creative Partner en CEO van Happiness Amsterdam: "Onze creativiteit inzetten om mensen te inspireren te werken in de ouderenzorg, is precies waar we dit werk voor doen. Deze campagne laat met een eenvoudig, maar krachtig inzicht zien hoe waardevol die wereld is."

Een eerbetoon aan levenservaring

Centraal in de campagne staan de bewoners van Kennemerhart zelf: mensen met een rijk leven vol herinneringen, inzichten en verhalen. Happiness werkte voor de beelden samen met portretfotograaf Nanda Hagenaars, die de sporen van hun leven op een respectvolle en intieme manier vastlegde. De bewoners schreven hun eigen levenslessen, die in de campagne centraal staan.

Marianne Ostendorf, hoofd marketingcommunicatie bij Kennemerhart: "Onze cliënten zijn de meest wijze mensen die er zijn. Ze hebben oorlogen meegemaakt, grote maatschappelijke veranderingen en technologische ontwikkelingen. We zijn trots dat we hen een podium geven om hun ervaringen te delen en nieuwe mensen te inspireren om het plezier van werken in de ouderenzorg te ontdekken."

Levenslessen van bewoners in beeld

In de campagnebeelden delen bewoners hun persoonlijke inzichten. Zo vertelt Wil (94) hoe je het leven het best kunt benaderen, geeft Ans (94) haar visie op wat echt belangrijk is en deelt Marijke (81) haar geheim voor een gelukkige relatie. De foto’s en korte films laten zien hoeveel wijsheid er schuilgaat in de bewoners van Kennemerhart.

De campagne is te zien op bussen, in bushokjes, bioscopen en online. Daarmee laat Kennemerhart samen met Happiness zien dat ouderenzorg meer is dan werk: het is een bron van levenservaring.

www.happiness-anywhere.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Thuiswinkel.org en True Ideas samen tegen online aankoopfraude

21-10-2025 | 18:20:00
Omdat nepwebshops steeds professioneler worden, lanceert Thuiswinkel.org de bewustwordingscampagne Neem geen risico. Check het logo.

DEPT en Histor lanceren creatorgedreven campagne

21-10-2025 | 15:04:00
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.

Heineken en LePub spelen met AI-vriendschap

21-10-2025 | 11:46:00
De bierbrouwer zet het contrast neer tussen kunstmatige verbondenheid en het merkstandpunt dat échte vrienden ontstaan aan een échte bar met een echt bier.

[Vacatures] iO zoekt een Senior Contentmanager

21-10-2025 | 10:29:00
iO is per direct op zoek naar Senior Contentmanager - Campus Amsterdam

Twaalf awards voor Happy Horizon bij Digital Impact Awards

20-10-2025 | 15:50:11
De Nederlandse bureaugroep, met in totaal twaalf nominaties, wist ze allemaal te verzilveren.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.