
Happiness Amsterdam en Kennemerhart lanceren employer branding-campagne
Kennemerhart, een organisatie in de ouderenzorg, lanceert samen met Happiness Amsterdam de employer branding-campagne Werkervaring krijg je overal. Levenservaring krijg je bij Kennemerhart. De campagne benadrukt de unieke waarde van werken met ouderen en speelt in op de groeiende vraag naar medewerkers in de ouderenzorg.
Nik Sluijs, Creative Partner en CEO van Happiness Amsterdam: "Onze creativiteit inzetten om mensen te inspireren te werken in de ouderenzorg, is precies waar we dit werk voor doen. Deze campagne laat met een eenvoudig, maar krachtig inzicht zien hoe waardevol die wereld is."
Een eerbetoon aan levenservaring
Centraal in de campagne staan de bewoners van Kennemerhart zelf: mensen met een rijk leven vol herinneringen, inzichten en verhalen. Happiness werkte voor de beelden samen met portretfotograaf Nanda Hagenaars, die de sporen van hun leven op een respectvolle en intieme manier vastlegde. De bewoners schreven hun eigen levenslessen, die in de campagne centraal staan.
Marianne Ostendorf, hoofd marketingcommunicatie bij Kennemerhart: "Onze cliënten zijn de meest wijze mensen die er zijn. Ze hebben oorlogen meegemaakt, grote maatschappelijke veranderingen en technologische ontwikkelingen. We zijn trots dat we hen een podium geven om hun ervaringen te delen en nieuwe mensen te inspireren om het plezier van werken in de ouderenzorg te ontdekken."
Levenslessen van bewoners in beeld
In de campagnebeelden delen bewoners hun persoonlijke inzichten. Zo vertelt Wil (94) hoe je het leven het best kunt benaderen, geeft Ans (94) haar visie op wat echt belangrijk is en deelt Marijke (81) haar geheim voor een gelukkige relatie. De foto’s en korte films laten zien hoeveel wijsheid er schuilgaat in de bewoners van Kennemerhart.
De campagne is te zien op bussen, in bushokjes, bioscopen en online. Daarmee laat Kennemerhart samen met Happiness zien dat ouderenzorg meer is dan werk: het is een bron van levenservaring.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Thuiswinkel.org en True Ideas samen tegen online aankoopfraude
DEPT en Histor lanceren creatorgedreven campagne
Heineken en LePub spelen met AI-vriendschap
[Vacatures] iO zoekt een Senior Contentmanager
Twaalf awards voor Happy Horizon bij Digital Impact Awards
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen