Grow van DPG Media vernieuwd en geïntegreerd op website

Grow, het kennis- en inspiratieplatform van DPG Media voor marketeers, mediaprofessionals en ondernemers, is vernieuwd en geïntegreerd binnen de DPG Media website. Met een nieuw design sluit het platform beter aan bij de overige content.

Grow biedt digitale kennis en inzichten voor ondernemers en marketeers die hun business willen laten groeien. Het platform bevat informatie over branche-inzichten, doelgroeponderzoek, naamsbekendheid, performance marketing en data-driven marketing.

Naast vernieuwende onderzoeken en whitepapers bevat Grow artikelen, podcasts, video’s en live events. Deze content wordt ontwikkeld in samenwerking met experts van DPG Media en externe specialisten. De Grow-experts delen actuele trends en ontwikkelingen binnen hun vakgebied, zodat professionals op de hoogte blijven van relevante marktontwikkelingen.

www.dpggrow.nl

Lees ook:

Brandkast! Aflevering 17: Marketing in de zorg

24-04-2025 | 09:00:00
In aflevering 17 van Brandkast! door DPG Media spreekt host Roger Verdurmen met Marika Zijp, de Group Chief Strategy & Brand van Partou.

Branded content DPG Media: positief effect op imago Volvo

23-04-2025 | 08:33:00
Het people first gedachtegoed van Volvo vormt de kern van hun strategie om het leven van mensen te vergemakkelijken en verbeteren.

Rijksmuseum en Donald Duck trekken 60 procent ander publiek

10-04-2025 | 09:00:00
Door Donald Duck in te zetten, was het doel gezinnen met kinderen aan te trekken die anders misschien niet hadden overwogen om het museum te bezoeken

OSRAM straalt met branded content op AutoWeek

08-04-2025 | 10:49:00
OSRAM heeft zijn pijlen erop gericht om in Nederland bekendheid te verwerven met hun geavanceerde LED-verlichtingstechnologie.

Emotie en geld scoren het best bij autobezitters

03-04-2025 | 17:09:00
Berichten over auto's met emotionele of financiële invalshoek scoren het best op AutoWeek.nl.

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.