Greetz viert 20-jarig bestaan

Greetz bestaat deze maand 20 jaar, een mijlpaal die bewijst dat verbinding belangrijker is dan ooit. Wat begon in 2004 met een vernieuwende ingeblikte postkaart, het zogenaamde BliQje, is uitgegroeid tot Greetz; het online platform met kaarten en cadeaus.

Nu de digitalisering een steeds grotere vlucht neemt en we steeds afhankelijker worden van onze beeldschermen en internet, blijft Greetz zich inzetten om mensen op een persoonlijke manier met elkaar te verbinden. Uit het meest recente Cards of the Future-onderzoek blijkt de behoefte aan persoonlijke en gepersonaliseerde verbinding. De resultaten wijzen uit dat jongere generaties nog steeds veel waarde hechten aan het delen van oprechte boodschappen via gepersonaliseerde kaarten.

Kaart personaliseren

Inmiddels personaliseert bijna de helft (46 procent) van Greetz klanten hun kaarten. Christine Ronteltap, Country Manager bij Greetz: “Met het oog op de toekomst zullen we blijven innoveren in nieuwe technologieën, zoals AI-teksthulp, inzetten om al onze klanten, jong en oud, te helpen de juiste woorden te vinden en hun boodschappen nog persoonlijker en betekenisvoller te maken.”

Ter ere van het jubileum is er een speciale kaartencollectie ontworpen.

www.greetz.nl

www.vertigo6.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Happy Horizon wint pitch van Tricorp Workwear

30-10-2025 | 15:38:12
De samenwerking is gericht op het realiseren van de internationale groeidoelstellingen van het merk.

Mike Hendrixen: AI neemt je baan niet, nog niet

05-09-2025 | 09:37:00
Ik ben niet op zoek naar een andere baan, maar ik zag dat er meer dan 315 vacatures openstaan op de website van OpenAI

Happy Horizon kiest Ubbo Maagdenberg als topman

01-09-2025 | 07:00:00
Per 1 september 2025 is Ubbo Maagdenberg benoemd tot CEO van bureaugroep Happy Horizon. Hij volgt hiermee oprichter Walter van de Wege op

AdsAdvisor lanceert tool voor mobiele businessplanning

05-08-2025 | 14:32:00
AdsAdvisor, het marketingplatform van MY.GAMES, introduceert Business Modeling: een scenariogebaseerde planningsmodule

Happy Horizon kansrijk bij Digital Impact Awards

30-07-2025 | 11:19:00
Happy Horizon is genomineerd voor twaalf Digital Impact Awards. De bureaugroep viel vorig jaar al vier keer in de prijzen.

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Makro en Yune lanceren campagne over de hectiek van december

05-11-2025 | 10:43:00
Onder het motto De meest hysterische tijd van het jaar positioneert de groothandel zich als partner voor ondernemend Nederland in een periode vol hectiek

Feestcampagne Coca-Cola combineert creatie en AI

05-11-2025 | 09:15:00
Coca-Cola start de campagne Refresh Your Holidays, waarin de mensen worden geëerd die achter de schermen de magie van de feestdagen mogelijk maken

Stukje Van Mij uitgeroepen tot beste PR-campagne

05-11-2025 | 08:44:00
De KPN-campagne Stukje Van Mij is tijdens de Global SABRE Awards uitgeroepen tot de beste PR-campagne ter wereld.

Melvin Woudenberg lanceert Growth Agency Gangmakers

05-11-2025 | 08:00:00
Het bureau combineert digital marketing, technologie en AI om bedrijven te helpen groeiplafonds te doorbreken.

[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Senior Strategist

05-11-2025 | 07:31:00
Crocodile Agency is per direct op zoek naar Senior Strategist - 32u-40u · Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.