
Greetz viert 20-jarig bestaan
Greetz bestaat deze maand 20 jaar, een mijlpaal die bewijst dat verbinding belangrijker is dan ooit. Wat begon in 2004 met een vernieuwende ingeblikte postkaart, het zogenaamde BliQje, is uitgegroeid tot Greetz; het online platform met kaarten en cadeaus.
Nu de digitalisering een steeds grotere vlucht neemt en we steeds afhankelijker worden van onze beeldschermen en internet, blijft Greetz zich inzetten om mensen op een persoonlijke manier met elkaar te verbinden. Uit het meest recente Cards of the Future-onderzoek blijkt de behoefte aan persoonlijke en gepersonaliseerde verbinding. De resultaten wijzen uit dat jongere generaties nog steeds veel waarde hechten aan het delen van oprechte boodschappen via gepersonaliseerde kaarten.
Kaart personaliseren
Inmiddels personaliseert bijna de helft (46 procent) van Greetz klanten hun kaarten. Christine Ronteltap, Country Manager bij Greetz: “Met het oog op de toekomst zullen we blijven innoveren in nieuwe technologieën, zoals AI-teksthulp, inzetten om al onze klanten, jong en oud, te helpen de juiste woorden te vinden en hun boodschappen nog persoonlijker en betekenisvoller te maken.”
Ter ere van het jubileum is er een speciale kaartencollectie ontworpen.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Jouw marketingbaan verdwijnt (wellicht) sneller dan je denkt
Vertigo 6 lanceert Agency Simulator 25 voor PC en Mac: recap
Hoofdpijn Alliantie vraagt aandacht voor impact van migraine
De waarde van free publicity is groter dan ooit
[Forum] So Win: het begin van de wederopstanding van Nike?
Gepubliceerd door: Daan Dekkers