Gardeners breidt aanbod uit met corporate PR

Gardeners heeft corporate PR toegevoegd aan zijn dienstenpakket. Het bureau, dat organisaties helpt met merkstrategie, merkidentiteit, campagnes, activaties, influencermarketing en PR, wil zo structureel bijdragen aan de reputatie van zijn klanten.

Cynthia Lennarts is verantwoordelijk voor corporate PR bij Gardeners. Ze zet haar ervaring in voor opdrachtgevers als Nationaal Warmtefonds, Natuurhuisje, Ekoplaza, Hands Off en Wonder Beans. Carolijn Pennings blijft als PR director eindverantwoordelijk voor lifestyle PR en het team.

Maira Evers, founder van Gardeners: “Carolijn heeft de afgelopen drie jaar het PR-team fantastisch opgebouwd. Sinds een jaar is Cynthia achter de schermen aan het bouwen aan de corporate pr tak binnen het pr-team. We zien dat hiervanuit merken een enorme behoefte aan is. Naast de bestaande diensten die wij bieden aan onze klanten zien we ook een groeiende vraag naar corporate PR. Met de komst van Cynthia kunnen we klanten nu ook op dit gebied bedienen. Hierin vullen Carolijn en Cynthia elkaar goed aan.”

Naast Cynthia Lennarts is het team in 2024 verder uitgebreid met Roos van Putten als PR manager en Kylie Vlk als junior PR-manager. In 2025 is ook Tessa Lurvink gestart als PR-manager.

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

AndAgencyAmsterdam aan de slag voor datingplatform Lexa

13-08-2025 | 10:10:00
Datingplatform Lexa heeft na een pitch AndAgencyAmsterdam aangesteld als strategisch PR- en influencer marketingpartner in Nederland.

Dorien Kuiken Head of PR bij ACE

12-08-2025 | 11:08:26
Met bijna vijftien jaar ervaring in merkcommunicatie, PR en strategisch leiderschap gaat zij nu leidinggeven aan het herpositioneren van ACE | PR

Dutch PR Awards 2025 - Nee tegen Vapen

11-08-2025 | 09:00:33
Aan HAGENS PR de vraag om een PR-aanpak te creëren die bijdraagt aan de ambitie van de Rijksoverheid om een rook- en nicotinevrije generatie te bereiken

Denise Jongkind: Design en communicatie zijn één

11-08-2025 | 08:54:00
Visueel kom je sterker uit de verf als je verhaal klopt. De basis van design word vaak mede gevormd door een goed narratief

The Romans onderzoekt kracht van earned first-campagnes

08-08-2025 | 14:52:00
The Romans presenteert in samenwerking met Crowd DNA het rapport Feel the Earn, gebaseerd op inzichten van internationale CMO’s en creatieven.

Gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.