
Flow Magazine viert 15-jarig jubileum met Feel Good Issue
Flow Magazine bestaat deze maand 15 jaar en maakt zich op voor een toekomst waarin de inzichten over hoe je je staande houdt in deze turbulente tijd nog breder worden gedeeld.
Feel Good Issue
Dat vertragen en bewuster leven, onderwerpen die centraal staan in Flow, urgenter zijn dan ooit, blijkt uit recente cijfers van onderzoeksbureau TNO en het CBS. Een op de vier van de werkenden tot 34 jaar heeft steeds ernstiger burn-outklachten – bij vrouwen loopt dat percentage op tot 29 procent. In 2022 bleek bovendien een op de vier jonge vrouwen te worstelen met mentale issues.
Voor het 15-jarig jubileum maakte Flow een Feel Good Issue. Met artikelen over zingeving, nieuwe rituelen, positieve maatschappelijke trends voor de toekomst en tekeningen van Paul Faassen over typische Flow-onderwerpen (zoals het idee dat geluk maakbaar is). Plus een poster met 236 kleine feelgoodmomenten en een luxe notebook; paper goodies die kenmerkend zijn voor Flow en door de lezers hoog worden gewaardeerd.
Irene Smit, founder en Creative Director Flow: "Flow biedt een helpende hand en raadpleegt hoogleraren, psychologen en deskundigen over hoe je met gevoelens kunt omgaan die horen bij deze tijd. Hoe actueel onze onderwerpen zijn, merken we aan de vele reacties die we krijgen. Lezers geven aan dat ze herkenning vinden in Flow, buitenlandse fans vragen om de terugkeer van de Engelstalige editie en jongeren vragen om een eigen editie.”
De Flow Feel Good Issue ligt op woensdag 29 november in de winkel.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Daymakers wint vier internationale Eventex Awards
Helft van Nederlanders vindt energiecontract kiezen lastig
Effectieve display advertising: 7 trends onder autozoekers
TENA en Libelle doorbreken taboes met Menopower Shower
[Vacatures] DPG Media zoekt een Accountmanager New Business
Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen