EY verbindt naam aan Gouden Kalveren Gala
Accountants- en adviesorganisatie EY breidt de samenwerking met het Nederlands Film Festival uit en wordt naamgever van het Gouden Kalveren Gala.
Mensen verbinden met verhalen
Jeroen Davidson, voorzitter van de raad van bestuur van EY Nederland: "Filmmakers verbreden het venster op de wereld en verbinden mensen met de verhalen die zij vertellen. Filmmakers, van jong talent tot de winnaars van de Gouden Kalveren, zijn onmisbaar in het vertellen van verhalen waardoor mensen worden geraakt, verbonden en geïnspireerd. We gaan voor een breed en meerjarig partnership waar we over en weer leren en inspireren."
Silvia van der Heiden, Algemeen Directeur van het Nederlands Film Festival: "EY is een betrokken partner die meedenkt om filmtalent te ondersteunen: van studentencompetitie tot en met het Gouden Kalveren Gala. Als naamgever van het EY Gouden Kalveren Gala zorgt EY ervoor dat de cirkel rond is: van springplank voor talent tot het podium van de Gouden Kalveren."
EY Talent Award
De samenwerking met het Nederlands Film Festival (NFF) omvat ook de ondersteuning van opkomend filmtalent in de vorm van de EY Talent Award — onderdeel van de NFF Studentencompetitie. Door zich nu ook te verbinden aan het Gouden Kalveren Gala omarmt EY de gehele Nederlandse filmwereld: van jong talent tot de gevestigde makers. Het EY Gouden Kalveren Gala is het slot van het filmfestival. Deze viering van film en zijn makers sluit op vrijdag 29 september af in Stadsschouwburg Utrecht met een gala-avond.
NFF 2023
De 43e editie van het Nederlands Film Festival vindt plaats van 22 tot en met 29 september 2023. De voorverkoop van een selectie evenementen is al gestart.
Lees ook:
IFFR 2026 viert film en stad met tijgercampagne
Happiness Amsterdam en Kennemerhart lanceren employer branding-campagne
NFF presenteert nominaties Gouden Kalf Digitale Cultuur 2025
Imagine Festival opent met thriller in Britse Gebarentaal
Nederlands Film Festival presenteert Focustalks
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie
Roorda ontwikkelt campagne Handig, van de Belastingdienst
Aidem agency creëert socialserie voor ICI PARIS XL
Genomineerden Gouden Loeki Q3 zijn bekend
Intertoys viert Sinterklaas met grote speelgoedavonturen
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen