Esther Overmars verlaat Springbok

Esther Overmars, een bekende naam in de industrie, heeft Springbok verlaten.

Ze kwam voorjaar 2021 binnen bij dawn als Strategy Director. Een jaar later werd ze Strategy Lead. Dawn werd overgenomen door en ging op in Spingbok.

Esther Overmars heeft een hoogwaardig cv opgebouwd. In de perdiode 2011 - 2017 werkte ze voor UM, ook daar eerst als Strategy Director, later als Strategy Lead.

Daarna werkte ze vier jaar lang voor N=5 als Strategy Director.

In de afgelopen jaren was ze jurylid bij de AMMA, ADCN, Eurobest en Cannes Lions.

Esther Overmars: "Deze week trok ik voor de laatste keer de deur achter me dicht bij Springbok Agency.  Daar hing drie jaar geleden - op mijn eerste dag - nog het bordje dawn aan de gevel. David Snellenberg en Inge Ligthart gaven mij vanaf dat moment alle ruimte en vertrouwen als Strategy Lead. Ik heb zoveel geleerd en genoten. Dawn werd Springbok; er veranderde veel en toch ook niet. Met hetzelfde enthousiasme voor goed strategisch en creatief werk hebben we samen elke dag aan mooie projecten voor onze klanten gewerkt. De parels zijn voor mij de nieuwe positionering en campagne voor UWV, de herpositionering van de Baak - waarvoor we een zilveren Effie wonnen - en sinds kort het purpose-gedreven Vattenfall helpen om de positie in de Nederlandse markt te verstevigen."

Het is nog niet bekend wat Esther Overmars gaat doen.

www.springbokagency.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Corendon: na afscheid Cor en Don, Fitzroy creatief bureau

25-11-2025 | 20:55:24
Corendon heeft na een pitch die in september 2025 was uitgeschreven, Fitzroy als creatief bureau verkozen

Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025

25-11-2025 | 16:35:00
Fightclub organiseert een actie waarbij deelnemers kans maken op een ticket voor het BAM Congress 2025.

Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne

25-11-2025 | 14:28:26
De campagne richt zich op de culturele positie van het merk en de nadruk op constante smaak en kwaliteit.

Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy

25-11-2025 | 12:04:00
In een gesprek met Bas Vlugt vertelt Dirk van den Bosch hoe iO werkt op het snijvlak van technologie, creatie, marketing en consultancy

Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead

25-11-2025 | 11:31:00
In een gesprek met Marketing Report vertelt Rick Franx hoe de verschuiving van creatie naar bewijslast het werk fundamenteel verandert
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.