Esther Overmars Director of Strategy bij Creative Agency Here

Here, opgericht in 2020 door John de Vries, Creative Director en Willemijn Reuvers, Managing Director, kondigt de aanstelling aan van Esther Overmars als Director of Strategy. Esther heeft zich als merk- en communicatiespecialist ontwikkeld bij verschillende media- en reclamebureaus en was in haar laatste rol Strategy Lead bij Springbok (voorheen Dawn). 

Esther deed afgelopen jaar onderzoek naar purpose oriëntatie bij bedrijven in opdracht van SWOCC, waar ze sinds 2018 ook bestuurslid is. De publicatie Purpose Oriëntatie werd in januari gepresenteerd en rekent allereerst af met de zin en onzin die er in het marketingvak rond purpose is ontstaan. Het onderzoek is bedoeld om bedrijven die het voortouw willen nemen in onze samenleving concrete handvatten te geven om meer purpose-gedreven te worden.

Esther Overmars: "Met een goed gevulde rugzak aan ervaring bij toonaangevende bureaus, voelde ik steeds meer het verlangen om mijn eigen pad te gaan volgen. In een meer vrije en ondernemende rol kunnen John, Willemijn en ik elkaar heel goed aanvullen om het verschil voor klanten te maken. Strategisch en creatief."

John de Vries: "Naast haar academische bijdrage in het vak heeft Esther afgelopen jaren gejureerd bij de Effies, Cannes Lions en Eurobest Awards. Haar inzicht en vermogen om vernieuwing en het beste werk te herkennen, maken haar mede een aanwinst voor Here."

Willemijn Reuvers: "De komst van Esther is een volgende stap in de groei en ontwikkeling als bureau waar we ons onderscheiden in merkstrategie en creatie. We zijn ervan overtuigd dat haar passie en ervaring het bureau én klanten zullen verrijken."

www.wearehere.amsterdam

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Corendon: na afscheid Cor en Don, Fitzroy creatief bureau

25-11-2025 | 20:55:24
Corendon heeft na een pitch die in september 2025 was uitgeschreven, Fitzroy als creatief bureau verkozen

Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025

25-11-2025 | 16:35:00
Fightclub organiseert een actie waarbij deelnemers kans maken op een ticket voor het BAM Congress 2025.

Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne

25-11-2025 | 14:28:26
De campagne richt zich op de culturele positie van het merk en de nadruk op constante smaak en kwaliteit.

Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy

25-11-2025 | 12:04:00
In een gesprek met Bas Vlugt vertelt Dirk van den Bosch hoe iO werkt op het snijvlak van technologie, creatie, marketing en consultancy

Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead

25-11-2025 | 11:31:00
In een gesprek met Marketing Report vertelt Rick Franx hoe de verschuiving van creatie naar bewijslast het werk fundamenteel verandert
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.