Esprix Awards geopend voor inzendingen

De Esprix Awards zijn open voor inzendingen. Marketeers, bureaus en productiemaatschappijen kunnen hun beste campagnes van 2024 aanmelden in twaalf categorieën. Hierbij ligt de focus op campagnes die niet alleen creatief, maar ook effectief zijn.

Categorieën en voorwaarden

Nieuw dit jaar is de nadruk op de categorie Long Term, waarin langdurige campagnes worden bekroond die minstens drie jaar consistent succes hebben behaald vanuit hetzelfde creatieve idee. Een voorbeeld van eerdere winnaars in deze categorie zijn de Kerstcampagnes van PLUS Supermarkt en de campagne Eén tegen Eenzaamheid van het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport.

Voorwaarde voor deelname in deze categorie is dat de campagne in 2024 actief was en niet eerder als geheel is bekroond.

Aanmelden en deadlines

Inzendingen zijn mogelijk tot en met 13 februari 2025. Voor deelnemers die hun case vóór 9 januari 2025 aanmelden, geldt een Early Bird-tarief.

www.esprix.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Hans Bauman: Gouden Esprix bekroont 25 jaar Bob

07-07-2025 | 09:00:00
In gesprek met Bas Vlugt vertelt Hans Bauman over het winnen van een Gouden Esprix met de Bob-campagne, die dit jaar 25 jaar bestaat.

DDB en Fitzroy aan kop bij Esprix-uitreiking

11-04-2025 | 15:09:54
Tijdens de Esprix-uitreiking op 15 mei in het STRAAT Museum in Amsterdam ontvangen 26 campagnes in totaal 32 bekroningen.

Deadline Esprix Awards verlengd, inzenden tot 21 februari

03-02-2025 | 08:32:52
Vanwege de drukte rondom alle inzendingen is de deadline voor het inzenden van een campagne voor de Esprix Awards verlengd tot vrijdag 21 februari 17:00 uur. 

Annette Menheere eindjuryvoorzitter Esprix, Edward van de Ridder treedt toe tot het bestuur

10-12-2024 | 11:43:00
Na vier jaar voorzitterschap treedt Edward van de Ridder af en treedt hij toe tot het Esprix-bestuur, naast Jacqueline Smit en Jur Baart.

De Esprix 2024: 32 bekroningen, meeste voor DDB (6), Alfred (4) en Wefilm (3)

11-04-2024 | 21:22:00
De jury maakt op 23 mei tijdens de uitreiking in Het H’ART Museum bekend met welke kleur – brons, zilver of goud – de winnaars naar huis gaan

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro

14-10-2025 | 17:39:00
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.

The Family ontwikkelt ledenwervingscampagne Follow The Money

14-10-2025 | 17:25:00
De campagne vormt het begin van een grotere serie gericht op ledenwerving en benadrukt dat het platform streeft naar 100.000 leden, het aantal dat nodig is om een krachtig tegenwicht te vormen tegen invloedrijke machtsposities in Nederland.

Dawn maakt merkcampagne voor Exact

14-10-2025 | 10:10:00
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.

TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom

13-10-2025 | 11:42:03
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.