ESN lanceert sportvoedingslijn bij Albert Heijn
Het Duitse sportvoedingsmerk ESN (Elite Sports Nutrition) brengt voor het eerst zijn producten naar de Nederlandse supermarktschappen. Sinds 19 augustus ligt een selectie van vijftien producten bij meer dan duizend Albert Heijn-supermarkten, 79 AH to go-locaties en op AH.nl. Daarmee maakt ESN de stap van online-only naar fysieke retail.
ESN is sinds 2022 actief in Nederland via directe online verkoop. De lancering bij Albert Heijn is een belangrijke stap in de omnichannel strategie van het merk.
Philipp Markmann, General Manager: "Albert Heijn biedt ons bereik, relevantie en zichtbaarheid. Samen maken we sportvoeding een belangrijk onderdeel van het dagelijks leven van de Nederlandse consument."
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Suite Rouge ontwikkelt kerstcommercial Kruidvat
Guerrilla-actie fritz-kola stelt grote verpakkingen ter discussie
ACE benoemt Head of Productions en Client Service Director
ParkinsonNL gaat verder als ParkinsonNederland
Monks ontwikkelt Veerkracht-campagne voor Pink Ribbon
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: De ontwikkelingen die 2025 hebben gedefinieerd
Philips zet refurbished producten centraal met Back Friday
NS geeft jongeren 40 procent korting op treinreizen
SuperRebel en Bruut ontwikkelen Europese campagne voor Goliath Games
CANAL+ zet cinema centraal in campagne TANGO
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert