ESN lanceert sportvoedingslijn bij Albert Heijn

Het Duitse sportvoedingsmerk ESN (Elite Sports Nutrition) brengt voor het eerst zijn producten naar de Nederlandse supermarktschappen. Sinds 19 augustus ligt een selectie van vijftien producten bij meer dan duizend Albert Heijn-supermarkten, 79 AH to go-locaties en op AH.nl. Daarmee maakt ESN de stap van online-only naar fysieke retail.

ESN is sinds 2022 actief in Nederland via directe online verkoop. De lancering bij Albert Heijn is een belangrijke stap in de omnichannel strategie van het merk.

Philipp Markmann, General Manager: "Albert Heijn biedt ons bereik, relevantie en zichtbaarheid. Samen maken we sportvoeding een belangrijk onderdeel van het dagelijks leven van de Nederlandse consument."

www.ace.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

GROHE viert 50 jaar in Nederland met jubileumcampagne

01-09-2025 | 16:21:00
De jubileumcampagne loopt van 1 september tot en met 31 oktober 2025 en is zichtbaar op televisie, social media en online kanalen.

[Vacatures] ACE zoekt een IT Manager

25-08-2025 | 08:15:00
ACE is per direct op zoek naar IT Manager - Fulltime · Amsterdam

Vodafone zet Parascroll met zonnepanelen op het strand

18-08-2025 | 10:21:00
De Parascroll maakt deel uit van de bredere Oh Yeah-campagne van Vodafone, waarin verbonden blijven centraal staat

ACE haalt Nina Mispelblom Beyer en Hannah Sterke binnen

14-08-2025 | 09:59:00
Na pitchsuccessen voor onder andere Schiphol, HAK, CZ, Samsung en Thuisbezorgd.nl wil ACE zijn positie als lead agency voor moderne merken versterken.

Dorien Kuiken Head of PR bij ACE

12-08-2025 | 11:08:26
Met bijna vijftien jaar ervaring in merkcommunicatie, PR en strategisch leiderschap gaat zij nu leidinggeven aan het herpositioneren van ACE | PR


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Eye Wish zet vakmanschap centraal in merkcampagne

08-09-2025 | 17:15:00
Eye Wish Opticiens is gestart met de merkcampagne Vaktermen, ontwikkeld in samenwerking met The USP Agency en Abovo Maxlead.

Roularta en Zeeman lanceren diamant met virtuele influencer

08-09-2025 | 16:59:02
Tijdens de lancering van de labgrown diamant van Zeeman in Amsterdam maakte virtuele influencer Sassy Soeki haar eerste live optreden.

Higuita en Ocean Outdoor maken campagne Het Nationale Ballet

08-09-2025 | 14:46:17
Voorbijgangers konden afgelopen week zelf balletdansers in beweging zetten tijdens een interactieve campagne van Het Nationale Ballet.

Peter Jan de Werk en Matthijs Haagsman over campagnes Maritiem Museum

08-09-2025 | 12:23:00
XYZ Creative Agency ontwikkelde een aantal campagnes voor het Maritiem Museum in Rotterdam. We spreken hierover met Peter Jan de Werk, medewerker Marketing & Communicatie bij het Maritiem Museum en Matthijs Haagsman, Creative bij XYZ Creative Agency

DOOH x Social - succesvolle crossmedia-campagnes

08-09-2025 | 12:09:00
Ola wist wel raad met de hitte, tijdens de heetste weken hingen de posters in bushokjes
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.