eFaktura.nl lanceert BUKKI voor anderstalige ondernemers

eFaktura.nl heeft BUKKI gelanceerd, een digitaal opdrachtenplatform voor anderstalige ondernemers in de bouw-, installatie- en transportsector. Het platform maakt het voor ondernemers makkelijker om direct opdrachten en vakmensen te vinden, zonder tussenpersonen en zonder taalproblemen.

Direct toegang tot opdrachten en vakmensen

BUKKI fungeert als een zoekmachine voor ondernemers in Nederland, België en Duitsland. Het platform ondersteunt negen talen en is exclusief beschikbaar voor geregistreerde eFaktura.nl-gebruikers.

Adam Papliński, eigenaar en CTO bij eFaktura.nl: "Je spreekt de taal niet, kent de regels niet en hebt geen netwerk. Met BUKKI geven we gehoor aan een veelgehoorde wens van onze gebruikers: een gemeenschap waarin je samenwerkt met gelijkgestemden en opdrachten deelt met vakmensen die jouw werkwijze begrijpen."

Koppeling met eFaktura.nl zorgt voor gemak

Door de koppeling met eFaktura.nl, dat dagelijks door meer dan twintigduizend bedrijven wordt gebruikt, komen opdrachten terecht bij geregistreerde ondernemers die extra capaciteit zoeken of langdurige samenwerkingen willen aangaan. Communicatie, administratie en facturatie verlopen automatisch via eFaktura.nl en voldoen aan de

Nederlandse regelgeving

Marysia Dabrowska, medeoprichter en Marketing Director bij eFaktura.nl: "We zagen dat wijzigende wetten zoals de Wet DBA veel onrust veroorzaakten. Met BUKKI vinden ondernemers in iedere taal opdrachtgevers uit ons vertrouwde netwerk en bouwen we verder aan een gelijkwaardig ondernemersklimaat."

www.mediatic.eu

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

ITvitae start opleiding tot Software Engineer in Eindhoven

05-08-2025 | 08:45:30
De opleiding is speciaal ontwikkeld voor jongeren met hoogfunctionerend autisme die zijn uitgevallen in het reguliere onderwijs.

Eén op vier Nederlanders houdt geld gescheiden in relatie

07-07-2025 | 11:34:00
Uit onderzoek van bunq blijkt dat 26 procent van de Nederlanders met een vaste partner hun financiën grotendeels gescheiden houdt.

Michiel Verstraten: Elke dag posten maakt het verschil

04-07-2025 | 12:12:00
Michiel Verstraten, oprichter en eigenaar van YouLynq.me, legt uit hoe personal branding werkt in de praktijk

Clever Strategy behaalt als eerste Inner Smile Certificering

23-06-2025 | 10:17:00
Met deze stap wil het bureau uit Rotterdam laten zien dat levens- en werkgeluk geen HR-project is, maar de basis voor duurzame groei.

Smartshore: Werknemerswelzijn verdient vaste plek in beleid

15-05-2025 | 10:35:07
Werkgevers investeren volop in groei en innovatie, maar besteden volgens Smartshore te weinig aandacht aan hun medewerkers.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Burger King zet Gordon Ramsay buitenspel in campagne

10-09-2025 | 09:58:46
Met een knipoog naar campagnes met beroemdheden suggereert de keten dat de burger smaakt alsof hij door een topchef is gemaakt

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Audio Campaign Producer

10-09-2025 | 09:38:00
Mediahuis is per direct op zoek naar een Audio Campaign Producer - Amsterdam

DEPT en Univé lanceren Pas-op-Pop campagne in woonwijken

10-09-2025 | 09:07:26
Het gaat om Pas-op-Poppen die weggebruikers aansporen hun snelheid te verlagen waar kinderen buitenspelen

[Vacancy] Kinesso has a position for Programmatic Campaign Manager - Nike account

10-09-2025 | 08:45:00
Kinesso is directly looking for Programmatic Campaign Manager - Nike account

Media Reverse, B.R.A.I.N. en Altermedia starten Nee betekent nee-campagne

10-09-2025 | 08:36:00
Het doel is zowel bewustwording vergroten als concreet gedrag beïnvloeden bij potentiële daders en hun omgeving.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.