Nominaties Cross Media Adverteerder 2023: Aldi, Birra Moretti, Hornbach, Kruidvat, Moeke, Samsung

De Jury van de Cross Media Awards, onder voorzitterschap van Liedewij Hentenaar, maakt de zes nominaties voor Cross Media Adverteerder van het Jaar 2023 bekend.

Bureaus en exploitanten hebben hun klanten kunnen voordragen voor deze prestigieuze prijs.

Met alle genomineerde merken wordt in de komende periode een interview gehouden. Deze interviews worden gepubliceerd in de kanalen van Marketing Report en zijn de cases op basis waarvan de jury de winnaar kiest.

De Cross Media Awards 2023 worden uitgereikt op woensdag 18 oktober in PHIL Haarlem.

Cases inzenden voor de Cross Media Awards kan nog tot en met maandag 4 september.

Zie hier hoe cases in te sturen


Genomineerd voor Cross Media Adverteerder van het Jaar 2023

 

Sponsors

Cross Media Awards 2023 wordt gesponsord door:

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

CANAL+ zet cinema centraal in campagne TANGO

18-12-2025 | 11:22:00
Met de campagne benadrukt het concern zijn langdurige band met de filmindustrie en positioneert het zich als partner binnen het creatieve proces van film.

Coca-Cola en FIFA starten FIFA World Cup Trophy Tour

18-12-2025 | 10:14:10
De wereldwijde tour biedt fans de kans om de originele WK-trofee te zien in aanloop naar het WK voetbal van 2026

LINDA. breidt portfolio uit met LINDA.mini

18-12-2025 | 09:40:00
Met deze uitbreiding richt het mediabedrijf zich op aanstaande moeders en ouders van kinderen van 0 tot en met 4 jaar.

Draft Digital en FarmCamps lanceren Geen stress, wel kippen

18-12-2025 | 09:28:00
De campagne speelt in op het gevoel dat gezinsvakanties vaak minder ontspannen zijn dan vooraf gehoopt.

Primeur: Video Ads op basis van Cost per Sale bij TradeTracker

18-12-2025 | 00:00:00
Hiermee biedt het bedrijf adverteerders en publishers de mogelijkheid om videocontent in te zetten met de zekerheid dat er alleen wordt betaald bij daadwerkelijke conversie.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.