
[DutchMedia Podcast] over de NPO, Viaplay TV+, KPN en meer
David de Jong en Taco Jelgersma maken in samenwerking met Audiohuis de tweewekelijkse DutchMedia Podcast. In deze podcast gaan zij in op actuele onderwerpen uit de wereld van media, marketing en telecom. Feiten en een mening met een bite.
In de 46e aflevering spreken David de Jong en Taco Jelgersma over de top van de NPO en wat daar ineens speelt met Frederieke Leeflang, de NPO-hervormingsplannen van minister Eppo Bruins, de paginagrote advertentie van Joop van den Ende, de lancering van een zelfstandig Viaplay TV en Viaplay TV+ en de terugkeer van SBS9, Spoorloos verdwenen, KPN, de stijging van de prijs van streamingdiensten en de groeicijfers bij zowel audio- als buitenreclame.
Vragen? Wil je te gast zijn? Onderwerp aandragen? Samenwerken? [email protected]
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[DutchMedia Podcast] over r/tv omzetten, verkiezingen en internettarieven
[DutchMedia Podcast]: over NPO/Ster, WPP Media en streaming
[DutchMedia Podcast] over Meta, Alphabet, Paramount, NMO en VRT
[DutchMedia Podcast] Patricia Sonius te gast over NMO
[DutchMedia Podcast] over val kabinet, influencers en meer
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Higuita en Ocean Outdoor maken campagne Het Nationale Ballet
Peter Jan de Werk en Matthijs Haagsman over campagnes Maritiem Museum
DOOH x Social - succesvolle crossmedia-campagnes
Nike herinterpreteert Just Do It met Why Do It?
NEEW ontwikkelt eerste merkcampagne voor Norah
Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong