[DutchMedia Podcast] over de NPO, Viaplay TV+, KPN en meer
David de Jong en Taco Jelgersma maken in samenwerking met Audiohuis de tweewekelijkse DutchMedia Podcast. In deze podcast gaan zij in op actuele onderwerpen uit de wereld van media, marketing en telecom. Feiten en een mening met een bite.
In de 46e aflevering spreken David de Jong en Taco Jelgersma over de top van de NPO en wat daar ineens speelt met Frederieke Leeflang, de NPO-hervormingsplannen van minister Eppo Bruins, de paginagrote advertentie van Joop van den Ende, de lancering van een zelfstandig Viaplay TV en Viaplay TV+ en de terugkeer van SBS9, Spoorloos verdwenen, KPN, de stijging van de prijs van streamingdiensten en de groeicijfers bij zowel audio- als buitenreclame.
Vragen? Wil je te gast zijn? Onderwerp aandragen? Samenwerken? [email protected]
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[DutchMedia Podcast] met Amma Asante, voorzitter Commissariaat voor de Media
[DutchMedia Podcast]: Vlaamse Ster-reclamevensters bij NPO, Trump/BBC en meer
[DutchMedia Podcast] met Zohair El Yassini over Streamingdiensten Nederland
[DutchMedia Podcast] over Ster-reclame, NPO Blend & WK bij NOS
[DutchMedia Podcast] over geen toezicht politieke reclames, NPO, VI TV & short form
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
McDonald's trekt AI-kerstcommercial terug
HvA-opleidingen lanceren positionering en campagne met Havas Lemz
[Vacatures] Ocean Outdoor zoekt een Designer (o.a. 3D & Concept)
TBWA\NEBOKO maakt eerste (kerst)campagne voor Lindt LINDOR
Politie start Operatie 1337 voor werving digitaal talent
Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong