[DutchMedia Podcast]: De voetbaldeal met ESPN, Ster-beleid en NPO
David de Jong en Taco Jelgersma maken de tweewekelijkse DutchMedia Podcast. In deze podcast gaan zij in op actuele onderwerpen uit de wereld van media, marketing en telecom. Feiten en een mening met een bite.
In de veertiende aflevering (de derde aflevering van seizoen 2) bespreken David de Jong en Taco Jelgersma de verlenging van het contract tussen het voetbal (Eredivisie, Eerste Divisie, Vrouwen Eredivisie) met ESPN (The Walt Disney Company) en de positie van de telecombedrijven die bezwaar hebben gemaakt. Verder de achtergronden van de ACM-bezwaren bij de overname van Youfone door KPN, het commerciële beleid 2024 van de Ster, de benoeming van de directeuren Video bij NPO en New 8, een Noord-Europese samenwerking waar ook de NPO aan meedoet.
Vragen? Wil je te gast zijn? Onderwerp aandragen? Samenwerken? [email protected]
www.dutchmedia.nl
Lees ook:
[DutchMedia Podcast] met Ruud de Langen over 2025 en 2026
[DutchMedia Podcast] met Ton Verlind over Commissariaat, NPO en meer
[DutchMedia Podcast] met Amma Asante, voorzitter Commissariaat voor de Media
[DutchMedia Podcast]: Vlaamse Ster-reclamevensters bij NPO, Trump/BBC en meer
[DutchMedia Podcast] met Zohair El Yassini over Streamingdiensten Nederland
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: De ontwikkelingen die 2025 hebben gedefinieerd
Philips zet refurbished producten centraal met Back Friday
NS geeft jongeren 40 procent korting op treinreizen
SuperRebel en Bruut ontwikkelen Europese campagne voor Goliath Games
CANAL+ zet cinema centraal in campagne TANGO
Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong