[DutchMedia Podcast]: De voetbaldeal met ESPN, Ster-beleid en NPO
David de Jong en Taco Jelgersma maken de tweewekelijkse DutchMedia Podcast. In deze podcast gaan zij in op actuele onderwerpen uit de wereld van media, marketing en telecom. Feiten en een mening met een bite.
In de veertiende aflevering (de derde aflevering van seizoen 2) bespreken David de Jong en Taco Jelgersma de verlenging van het contract tussen het voetbal (Eredivisie, Eerste Divisie, Vrouwen Eredivisie) met ESPN (The Walt Disney Company) en de positie van de telecombedrijven die bezwaar hebben gemaakt. Verder de achtergronden van de ACM-bezwaren bij de overname van Youfone door KPN, het commerciële beleid 2024 van de Ster, de benoeming van de directeuren Video bij NPO en New 8, een Noord-Europese samenwerking waar ook de NPO aan meedoet.
Vragen? Wil je te gast zijn? Onderwerp aandragen? Samenwerken? [email protected]
www.dutchmedia.nl
Lees ook:
[DutchMedia Podcast] met Zohair El Yassini over Streamingdiensten Nederland
[DutchMedia Podcast] over Ster-reclame, NPO Blend & WK bij NOS
[DutchMedia Podcast] over geen toezicht politieke reclames, NPO, VI TV & short form
[DutchMedia Podcast] met Michel van der Voort (Screenforce) over de tv-disruptie
[DutchMedia Podcast] over r/tv omzetten, verkiezingen en internettarieven
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Cheil Benelux lead agency voor Nongshim
BPD-campagne van The Family draait om luisteren
ANWB-campagne benadrukt betaalbare energie
Fitzroy maakt VGZ-campagne over vooruitkijken in zorg
Stacey Rookhuizen: Trots op jarenlange samenwerking met de VVD
Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong