Draft Digital ingezet voor omnichannel-strategie Met Mega
Draft Digital en Mega Badkamers, Keukens, Tegels en meer… gaan samenwerken om de omnichannel performance van Met Mega te optimaliseren. De samenwerking komt voort uit een pitch waaraan drie bureaus deelnamen.
Erik Hornung, mede-eigenaar van Draft Digital: "Wij zijn verheugd om Met Mega te ondersteunen bij het verbeteren van hun omnichannel performance. De sleutel tot succes ligt in het versterken van de koppeling tussen digitale interacties en winkelbezoeken. Samen bouwen we aan een geïntegreerde klantervaring die zowel online als offline impact maakt."
Boyd Laan, algemeen directeur van Mega Badkamers, Keukens, Tegels en meer…: "Draft Digital wist ons tijdens de pitch te overtuigen met hun duidelijke visie op een sterke omnichannel-strategie. Wij kijken ernaar uit om met hun expertise onze klanten een naadloze ervaring te bieden, van online oriëntatie tot bezoek in onze winkels."
De samenwerking markeert een belangrijke stap voor Met Mega, dat zich richt op groei en innovatie in de competitieve markt van badkamers en keukens.
Draft Digital en FarmCamps lanceren Geen stress, wel kippen
Higuita en Lot of Happiness lanceren eindejaarscampagne
Draft Digital implementeert Brand Standards in DV360
Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl
Brout werkt samen met Draft Digital aan digitale groei
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: De ontwikkelingen die 2025 hebben gedefinieerd
Philips zet refurbished producten centraal met Back Friday
NS geeft jongeren 40 procent korting op treinreizen
SuperRebel en Bruut ontwikkelen Europese campagne voor Goliath Games
CANAL+ zet cinema centraal in campagne TANGO
Dit artikel is gepubliceerd door: Laura Heerlien