
Draft Digital ingezet voor omnichannel-strategie Met Mega
Draft Digital en Mega Badkamers, Keukens, Tegels en meer… gaan samenwerken om de omnichannel performance van Met Mega te optimaliseren. De samenwerking komt voort uit een pitch waaraan drie bureaus deelnamen.
Erik Hornung, mede-eigenaar van Draft Digital: "Wij zijn verheugd om Met Mega te ondersteunen bij het verbeteren van hun omnichannel performance. De sleutel tot succes ligt in het versterken van de koppeling tussen digitale interacties en winkelbezoeken. Samen bouwen we aan een geïntegreerde klantervaring die zowel online als offline impact maakt."
Boyd Laan, algemeen directeur van Mega Badkamers, Keukens, Tegels en meer…: "Draft Digital wist ons tijdens de pitch te overtuigen met hun duidelijke visie op een sterke omnichannel-strategie. Wij kijken ernaar uit om met hun expertise onze klanten een naadloze ervaring te bieden, van online oriëntatie tot bezoek in onze winkels."
De samenwerking markeert een belangrijke stap voor Met Mega, dat zich richt op groei en innovatie in de competitieve markt van badkamers en keukens.
Otrium lanceert campagne rond iconische O
Loetje brengt vertrouwde sfeer tot leven in campagne
Draft Digital gaat aan de slag voor BridgeFund
Kees de Boekhouder kiest voor Draft Digital
Lot of Happiness maakt met Higuita en Draft Digital de campagne win-win loterij
Gepubliceerd door: Laura Heerlien