Draft Digital ingezet voor omnichannel-strategie Met Mega
Draft Digital en Mega Badkamers, Keukens, Tegels en meer… gaan samenwerken om de omnichannel performance van Met Mega te optimaliseren. De samenwerking komt voort uit een pitch waaraan drie bureaus deelnamen.
Erik Hornung, mede-eigenaar van Draft Digital: "Wij zijn verheugd om Met Mega te ondersteunen bij het verbeteren van hun omnichannel performance. De sleutel tot succes ligt in het versterken van de koppeling tussen digitale interacties en winkelbezoeken. Samen bouwen we aan een geïntegreerde klantervaring die zowel online als offline impact maakt."
Boyd Laan, algemeen directeur van Mega Badkamers, Keukens, Tegels en meer…: "Draft Digital wist ons tijdens de pitch te overtuigen met hun duidelijke visie op een sterke omnichannel-strategie. Wij kijken ernaar uit om met hun expertise onze klanten een naadloze ervaring te bieden, van online oriëntatie tot bezoek in onze winkels."
De samenwerking markeert een belangrijke stap voor Met Mega, dat zich richt op groei en innovatie in de competitieve markt van badkamers en keukens.
Draft Digital implementeert Brand Standards in DV360
Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl
Brout werkt samen met Draft Digital aan digitale groei
Dovida kiest Draft Digital als strategisch marketingpartner
Draft Digital ondersteunt Overstappen.nl bij digitale strategie
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Stacey Rookhuizen voelt als campagneleverancier deel van het VVD-team
Nasser El Kamouchi: De wake-up call voor marketeers
Bob Koigi: De toekomst is voor de menselijke merken
Fightclub en WeCare lanceren Good for you!
Studio FIK ontwikkelt campagne rond gezond schermgebruik
Dit artikel is gepubliceerd door: Laura Heerlien