DPG Media lanceert kieswijzer voor nieuwstitels en vrouwenmagazines
Op wie moet je stemmen bij de Tweede Kamerverkiezingen op 22 november 2023? DPG Media lanceert de kieswijzer om lezers te helpen bij het bepalen van hun stem.
De kieswijzer is in te vullen op de websites van AD, de regiokranten, Nu.nl, Parool Libelle, Margriet, Flair en Nouveau. De stellingen zijn opgesteld door de parlementaire redacties van AD en Nu.nl. Alle grote politieke partijen hebben vervolgens hun positie op de stelling bepaald.
Invullen kieswijzer
Het invullen van de kieswijzer is simpel: deelnemers krijgen 25 stellingen voorgelegd die door de politieke redactie zijn geselecteerd. Met behulp van een schuifknop kunnen lezers de positie bepalen die het best bij hen past. Zodra de kieswijzer helemaal is ingevuld, krijgt de bezoeker te zien in hoeverre de standpunten overeenkomen met die van politieke partijen. In de toelichting is te lezen waarom zij er zo over denken.
Rennie Rijpma, hoofdredacteur van het AD: “We vertellen onze lezers, luisteraars en kijkers over de actualiteit. Er is veel informatie, wat kiezen niet gemakkelijker maakt. Daar willen we ons publiek mee helpen. Hoe verhoudt hun mening zich tot de stellingname van partijen? Daar geeft onze kieswijzer antwoord op, wat het makkelijker maakt om te bepalen op welke partij je wilt kiezen.'”
www.dpgmedia.nl
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
03-02-2020 | 10:51:34
Om zo effectief mogelijk consumenten te bereiken en te bewegen, is het belangrijk om content op het juiste moment en met de juiste boodschap te tonen. Het identificeren van belangrijke momenten in het leven van de consument in combinatie met de behoeftes op dat moment, helpt daarbij
12-02-2020 | 12:11:20
DPG Media is een campagne gestart onder de noemer Lees je rijk. Via de website KRANT.NL wil DPG Media een platform bieden waar consumenten kennis kunnen maken met 11 Nederlandse krantentitels van DPG Media
14-02-2020 | 10:11:11
The Pitch is een samenwerking tussen ADCN en DPG Media waarbij de creatieve wereld uitgedaagd wordt een gouden concept te pitchen en kans te maken om deze campagne werkelijkheid te laten worden
24-04-2020 | 16:54:22
Uit het Nationaal Ondernemers Onderzoek blijkt dat bij ondernemers in het mkb innovatie hoog de agenda staat én blijft staan. 52 procent van de ondernemers geeft aan dat de coronacrisis geen invloed heeft op lopende innovatieprojecten
30-04-2020 | 12:20:00
DPG Media kiest Candid als partner voor alle media-activiteiten. Binnen Candid wordt M2Media zowel strategisch- als operationeel lead agency. De samenwerking omvat de mediastrategie, -inkoop, en -planning voor alle merken van DPG Media
12-05-2020 | 16:33:00
De campagne voor de fictieve 'Plankton Pannenkoek' toont feilloos aan dat radio en buitenreclame elkaar versterken. Al na één week herinnerde 39 procent van de Nederlanders zich de campagne, genereerde het tot dan toe onbekende product 9 procent merkbekendheid en werd de website door meer dan 30.000 mensen bezocht
21-08-2020 | 17:51:00
Iedere maand bespreekt René Zeedijk, Directeur Business Development bij Mediabureau ZIGT, in de uitzending van Marketing Report Radio actuele ontwikkelingen in de wereld van media en marketingcommunicatie
10-09-2020 | 16:26:00
Initiative heeft samen met DPG Media een online videocampagne ontwikkeld voor het dropmerk Oldtimers. Initiative kreeg de vraag om zowel het concept als de mediastrategie te ontwikkelen
17-09-2020 | 10:34:00
Iedere maand bespreekt René Zeedijk, Directeur Business Development bij Mediabureau ZIGT bij Marketing Report Radio ontwikkelingen in de wereld van media en marketingcommunicatie. In deze september-editie besprak hij onder meer de overname van de NDC Mediagroep door Mediahuis, nieuwe videoplatforms en kansen voor audio
28-10-2020 | 16:30:00
Saskia Caelen is benoemd tot voorzitter van de MWG. Dit hebben de leden van MWG bepaald tijdens een algemene ledenvergadering. Saskia Caelen is Director strategy & Partnership Entertainment bij DPG Media
15-12-2020 | 07:00:00
Twee van Nederlands grootste advertentienetwerken komen samen in een netwerk met superieur lokaal bereik en een zeer soepele aankoopervaring. We spreken Digital Product Manager Michael van Koppen over de nieuwe mogelijkheden voor adverteerders en bureaus
02-12-2020 | 15:13:00
Vattenfall, strategisch partner UM en DPG Brand Studio lanceren het concept GO-Greeners, een branded content campagne met verhalen van mensen die met een klein, duurzaam idee, grote impact maken
15-12-2020 | 08:00:00
Wie koopt wat en waarom en hebben leden van een meerspersoonshuishouden inspraak? Veel is al bekend, maar onderzoekers van DPG Media wilden via hun eigen Panel Inzicht meer antwoorden. We zetten een aantal inzichten uit het onderzoek op een rijtje
15-12-2020 | 11:10:00
Het wegvallen van third party cookies is funest voor de mogelijkheden om gericht online te adverteren. Directeur Trading Desk en Media Performance Simon Harris (DPG Media) schetst de belangrijkste gevolgen van de cookie pocalypse en bespreekt enkele interessante alternatieven
Gepubliceerd door: Saskia van Weert