
DPG Media kiest voor Candid
DPG Media kiest Candid als partner voor alle media-activiteiten. Binnen Candid wordt M2Media zowel strategisch- als operationeel lead agency. De samenwerking omvat de mediastrategie, -inkoop, en -planning voor alle merken van DPG Media. Eind november 2019 heeft DPG Media een pitch hiertoe ingezet, een traject dat twee maanden duurde. Ook de overgenomen magazines van Sanoma Media Netherlands zijn onderdeel van de opdracht.
Gwendolyn Kleinjan, mediamanager bij DPG Media: "De aanpak van M2Media staat als een huis. Naast de verfrissende communicatie- en mediastrategie, inspireerde de doortastende mentaliteit ons vanaf moment één. We bevinden ons in een sterk concurrerend en veranderend medialandschap, de ondernemende geest van zowel Candid als M2Media is dan precies wat je zoekt in een partner om samen uitdagingen mee aan te gaan."
Jasmijn Bouwmeester, Client Service Director bij M2Media: "DPG Media en M2Media staan beide voor echte mensen, echte media en echte resultaten. We kijken ernaar uit om met onze pragmatische, ondernemende en doelgerichte instelling een bijdrage te leveren aan de ambitieuze groeidoelstellingen van DPG Media."
www.dpgmedia.nl
www.dpgmediagroup.com
www.candidgroup.nl
www.m2media.nl
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Marketing Producer
Crowdfunding Wij eisen de nacht stopgezet na ruim half miljoen
Levi’s viert erfgoed met wereldwijde Icons-campagne
T-Mobile lanceert SuperMobile-campagne met Kevin Bacon
Bob Koigi: Fraude maakt van transparantie een noodzaak
Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong