Tag Resultaten
Storytelling versterkt effect audiocommercials
DPG Media Radio en dentsu analyseren meer dan duizend commercials
[Vacatures] DPG Media zoekt een Nieuwsbrief & Push Expert
DPG Media is per direct op zoek naar Nieuwsbrief & Push Expert
Doneren in Nederland: Populaire trends en voorkeuren
Nederlanders zijn zeer betrokken bij goede doelen, maar wat vinden ze nu precies belangrijk als het gaat om hun donaties?
FD: overname RTL Nederland door DPG Media bijna rond bij ACM
Het Financieele Dagblad meldt dat de ACM met een aantal voorwaarden bereid is de overname van RTL Nederland door DPG Media goed te keuren
Randstad zet verbindend werkgeverschap op de kaart
Randstad streeft er als gespecialiseerd talentbedrijf naar om werkgevers te helpen bij de uitdagingen die ze tegenkomen op de werkvloer.
[DutchMedia Podcast] met Willem-Albert Bol
David de Jong en Taco Jelgersma maken in samenwerking met Audiohuis de tweewekelijkse DutchMedia Podcast. In deze podcast gaan zij in op actuele onderwerpen uit de wereld van media, marketing en telecom. Feiten en een mening met een bite
Daymakers wint vier internationale Eventex Awards
De internationale jury bekroonde drie cases voor DPG Media, Royal Cosun en Vredestein Tyres op het gebied van creativiteit, impact en uitvoering.
Helft van Nederlanders vindt energiecontract kiezen lastig
Jongeren tussen de 18 en 40 jaar ervaren moeite met het vinden van een passend energiecontract. Dat blijkt uit onderzoek van DPG Media en Panel Inzicht.
Effectieve display advertising: 7 trends onder autozoekers
Display advertising is een uiterst krachtig middel om autokopers te bereiken.
TENA en Libelle doorbreken taboes met Menopower Shower
TENA sloeg in samenwerking met Libelle en mediabureau Publicis Groupe Nederland de handen ineen met een inspirerende missie
[Vacatures] DPG Media zoekt een Accountmanager New Business
DPG Media is per direct op zoek naar Accountmanager New Business - Amsterdam/ Utrecht
[Vacatures] DPG Media zoekt een Redacteur/ Producer Libelle - Reportage en Human Interest
DPG Media is per direct op zoek naar Redacteur/ Producer Libelle - Reportage en Human Interest - Amsterdam
Het einde van Googles Privacy Sandbox
De afgelopen zeven dagen lag Google onder vuur. Op 17 april oordeelde een Amerikaanse rechter dat Google willens en wetens een monopoliepositie heeft verworven en behouden in de adtech-markt.
Peter van Wijnaerde: Mediamagnaat en mayonaise voor merken
Peter van Wijnaerde (CMO Springbok Agency) over het geheime recept van DPG Media.
[DutchMedia Podcast] over NPO, DPG Media en de ACM
David de Jong en Taco Jelgersma maken in samenwerking met Audiohuis de tweewekelijkse DutchMedia Podcast. In deze podcast gaan zij in op actuele onderwerpen uit de wereld van media, marketing en telecom. Feiten en een mening met een bite
Brandkast! Aflevering 17: Marketing in de zorg
In aflevering 17 van Brandkast! door DPG Media spreekt host Roger Verdurmen met Marika Zijp, de Group Chief Strategy & Brand van Partou.
DPG Media 2024: omzetgroei, resultaat NL blijft achter
DPG Media heeft in 2024 een omzet gedraaid van 1,73 miljard euro en groeide daarmee met 2,4 procent. Het ebitda-resultaat daalde met 1,1 procent; de voortgezette bedrijfsresultaten bedroegen 3,6 procent minder
AD en DPG Media verhuizen naar de Coolsingel
De centrale redactie van het AD verhuist begin 2027 naar de Coolsingel in Rotterdam.
Rijksmuseum en Donald Duck trekken 60 procent ander publiek
Door Donald Duck in te zetten, was het doel gezinnen met kinderen aan te trekken die anders misschien niet hadden overwogen om het museum te bezoeken
Qmusic blijft marktleider, JOE passeert 5 miljoen luisteraars
Qmusic blijft de best beluisterde radiozender van Nederland in de doelgroep 20 tot 49 jaar, met een marktaandeel van 20,3 procent in maart.
OSRAM straalt met branded content op AutoWeek
OSRAM heeft zijn pijlen erop gericht om in Nederland bekendheid te verwerven met hun geavanceerde LED-verlichtingstechnologie.
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis